مورینیو:رسانه‌ها درمورد کاستا‌بزرگنمایی‌کرده‌اند

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی عنوان کرد که رسانه‌ها چهره ی نادرستی از دیگو کاستا ایجاد کرده اند.   به گزارش “مازنداسپرت“، پس از درگیری با کوشیلنی ، کاستا با ۳ جلسه محرومیت از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس روبرو شد. پس از پایان محرومیت، او مقابل استون ویلا به میدان رفت و از کلیدی ترین بازیکنان […]

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی عنوان کرد که رسانه‌ها چهره ی نادرستی از دیگو کاستا ایجاد کرده اند.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، پس از درگیری با کوشیلنی ، کاستا با ۳ جلسه محرومیت از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس روبرو شد. پس از پایان محرومیت، او مقابل استون ویلا به میدان رفت و از کلیدی ترین بازیکنان چلسی در پیروزی ۲-۰ تیمش بود. مورینیو معتقد است که رسانه‌ها از کاستا چهره‌ی نادرستی ساخته اند و آنها حریفان کاستا که سعی در تحریک او دارند را نشان نمی‌دهند.

سرمربی پرتغالی گفت:”خوشحالم که او با بازیکنان استون ویلا درگیر نشد ولی خیلی بیشتر خوشحال می‌شدم اگر افرادی که لحظات خشمگینی و عصبانیت او را بزرگنمایی می‌کنند، راستگو می‌بودند و همه چیز را نشان می‌دادند.او تا لحظه ای که مردم و رسانه‌ها انگشت اشاره را به سوی دیگران بگیرند، مورد تهاجم قرار خواهد گرفت. باید چهره ی واقعی دیگر بازیکنان نیز به نمایش گذاشته شود و درباره اش صحبت‌‌های کارشناسی انجام شود. وقتی بازیکنی مثل او را از دست می‌دهید در دردسر بزرگی قرار دارید زیرا تیم همیشه به مهاجمی مثل او وابسته است، یک شخصیت و کاراکتری شبیه به او. دیگو در رختکن یک رهبر نیست،حتی خوب انگلیسی صحبت نمی‌کند ولی در زمین، سبک بازی اش، سبک حرکت بدنش، عالی است !.”

 

منبع:ورزش۳