آنچلوتی: رئال مادرید با کریم به اهدافش می‌رسد

سرمربی ایتالیایی پیشین تیم فوتبال رئال مادرید گفت: با وجود کریم بنزما در ترکیب اصلی رئال مادرید، این تیم به اهدافش خواهد رسید. به گزارش مازند اسپرت ؛ کارلو آنچلوتی سرمربی سابق تیم فوتبال رئال مادرید در آستانه بازی بزرگ این تیم برابر پاری سن ژرمن فرانسه تصریح کرد: آن طور که رسانه‌‎ها و کادر […]

سرمربی ایتالیایی پیشین تیم فوتبال رئال مادرید گفت: با وجود کریم بنزما در ترکیب اصلی رئال مادرید، این تیم به اهدافش خواهد رسید.

خبرگزاری فارس: آنچلوتی: رئال مادرید با کریم به اهدافش می‌رسد

به گزارش مازند اسپرت ؛ کارلو آنچلوتی سرمربی سابق تیم فوتبال رئال مادرید در آستانه بازی بزرگ این تیم برابر پاری سن ژرمن فرانسه تصریح کرد: آن طور که رسانه‌‎ها و کادر فنی عنوان کرده‌اند وضعیت تیم خوب است و بازیکنان در شرایط عالی جسمی و روحی قرار دارند. از دید من رئال مادرید مقابل پاری سن ژرمن هیچ بهانه‌ای برای فرار از انجام وظیفه ندارد و این وظیفه یعنی یک پیروزی بزرگ و پر گل. از دید من تابلوی نتایج اهمیت داشت اما شاید بنیتس طور دیگر فکر کند، هواداران رئال مادرید را می‌شناسم و می‌دانم که باید با یک بازی زیبا و گلهای فراوان به پیروزی برسند.

وی ادامه داد: با توجه به اخبار رسیده از رئال مادرید رونالدو مصدوم نیست و گرت بیل هم آماده است اما برای ترکیبی که مقابل پاریس در نظر گرفته‌ شده نقش بنزما اهمیت دارد و وقتی بنزما در اوج باشد خیال همه مادریدی‌ها راحت است، آنها با کریم به اهدافشان می‌رسند.

آنچلوتی درباره مربیگری در پاری سن ژرمن هم گفت: قلب من بین دو تیم تقسیم شده، می‌دانم که پاریس هم می‌خواهد به پیروزی برسد.