اولادی: امیدوارم مردم درک کنند حق با من است

پرسپولیس در چند سال اخیر طلبکاران زیادی را برای خود بوجود آورده، در ادامه این طلبکاران مهرداد اولادی بازیکن سابق این تیم هم به شاکیان این باشگاه پیوست. البته وی پس از ٤سال صبر و نتیجه ندادن وعده‌های پرسپولیس این تصمیم را گرفت.         اولادی در این رابطه به “مازنداسپرت” می گوید: […]

پرسپولیس در چند سال اخیر طلبکاران زیادی را برای خود بوجود آورده، در ادامه این طلبکاران مهرداد اولادی بازیکن سابق این تیم هم به شاکیان این باشگاه پیوست. البته وی پس از ٤سال صبر و نتیجه ندادن وعده‌های پرسپولیس این تصمیم را گرفت.

 

 

 

 

اولادی در این رابطه به “مازنداسپرت” می گوید: من از سال٩٠ از باشگاه پرسپولیس مبلغ ٤٧٥میلیون تومان طلبکار هستم اما در این چهار سال هربار که خواستم با مدیرعاملان وقت پرسپولیس مذاکره کنم و این موضوع را حل کنم این فرصت را به من ندادند و من با تمام احترامی که برای باشگاه پرسپولیس و طرفداران پرشمارش داشتم بالاخره مجبور شدم شکایت کنم و حکم قطعی هم به نفع من صادر شد.

بازیکن سابق پرسپولیس و ریم ملی در ادامه می گوید: خدا را شاهد می گیرم که نمیخواستم کار به اینجاها کشیده شود چراکه احترام خاصی برای هواداران پرسپولیس قائل هستم و باشگاه پرسپولیس را قلباً دوست دارم اما من از سال ٩٠ مبلغ ٤٧٥ میلیون تومان طلبکار بودم که شاید ٢میلیارد الان باشد ولی خیلی صبر کردم و زمانی که دیدم مسوولین باشگاه هیچ اقدامی برای حل مشکل من نمی‌کنند این تصمیم را گرفتم.

اولادی در پایان می گوید: نمی خواهم اسم ببرم اما بعضی ها به خاطر ١٠ یا ٢٠ میلیون از باشگاه شکایت کردند اما من ٤سال صبر کردم و در نهایت بعد از ٤سال این تصمیم را گرفتم و امیدوارم مردم مشکل مرا درک کنند. باید بگویم که متاسفانه یا خوشبختانه رای به نفع من صادر شده است و باشگاه پرسپولیس هم چندبار اعتراض کردند اما چون مدارک من واضح و شفاف بود در نهایت رای به نفع من صادر شد و به باشگاه پرسپولیس ابلاغ و صادر شد امیدوارم مسوولین باشگاه مشکل من را حل کنند تا کار به جاهای باریکتر کشیده نشود و مشکل من بعد از ٤سال حل شود.

منبع:ورزش۳