شمسایی: تجربه بازیکنانم برد مقابل شهروند را رقم زد

به گزارش مازند اسپرت ؛‌ وحید شمسایی پس از برد تیمش برابر شهروند در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: بازی کردن و امتیاز گرفتن در ساری برای هر تیمی بسیار سخت است. وی با بیان اینکه یکی از امتیازهای خوب هر تیم داشتن هوادار و تماشاگران است، تصریح کرد: اگر تیم تاسیسات این تماشاگران پرشور را […]

به گزارش مازند اسپرت ؛‌ وحید شمسایی پس از برد تیمش برابر شهروند در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: بازی کردن و امتیاز گرفتن در ساری برای هر تیمی بسیار سخت است.

وی با بیان اینکه یکی از امتیازهای خوب هر تیم داشتن هوادار و تماشاگران است، تصریح کرد: اگر تیم تاسیسات این تماشاگران پرشور را داشت در همان نیم‌فصل قهرمانی تیم را مسجل می‌کردیم.

بازیکن و سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران با اشاره به اینکه تیم شهروند بازی قابل قبولی در برابر تاسیسات انجام داد، گفت: بازیکنانم باتجربه و حرفه‌گری‌شان در برابر شهروند به برتری رسیدند.

شمسایی در ادامه با اشاره به اینکه شهروند یکی از بهترین تماشاگران لیگ را دارد، درباره قهرمانی در لیگ نیز گفت: هنوز صحبت از قهرمانی زود است اما تمام سعی و تلاش ما قهرمانی در لیگ برتر است.

وی در پایان افزود: دو تیم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند که در نهایت بازیکنانم برای ادامه راه قهرمانی به سه امتیاز با ارزش دست یافتند.