تعریف و تمجید مربی فرانکفورت از حاج‌صفی

احسان حاج صفی اولین بازی نود دقیقه ای خود را برای FSV فرانکفورت در بوندس لیگای B انجام داد تا با وجود شکست برابر فرایبورگ مورد تمجید سرمربی تیم قرار بگیرد.   به گزارش “مازنداسپرت” ملی پوش ایرانی بعد از سه هفته حضور نصف و نیمه در ترکیب فرانکفورتی ها در جدال برابر فرایبورگ برای […]

احسان حاج صفی اولین بازی نود دقیقه ای خود را برای FSV فرانکفورت در بوندس لیگای B انجام داد تا با وجود شکست برابر فرایبورگ مورد تمجید سرمربی تیم قرار بگیرد.

 

به گزارش “مازنداسپرت” ملی پوش ایرانی بعد از سه هفته حضور نصف و نیمه در ترکیب فرانکفورتی ها در جدال برابر فرایبورگ برای اولین بار ۹۰ دقیقه کامل به بازی گرفته شد که اتفاقا عملکرد خوب حاج صفی با تعریف و تمجیدهای سرمربی تیم روبرو شد.

توماس اورال در این بازی که با شکست ۲-۰ فرانکفورتی ها برابر فرایبورگ مدعی توام شد از حاج صفی در پست مانوئل کنراد کاپیتان خود استفاده کرد و بعد از بازی هم در توجیه تصمیم خود برای نیمکت نشین کردن کاپیتان فرانکفورت گفت:«احسان حاج صفی بازیکنی چپ پا است که قابلیت حضور در شش پست را دارد. صلاح دیدم مقابل فرایبورگ از این بازیکن استفاده کنم و خوشبختانه همه دیدند که حاج صفی چه عملکرد خوبی داشت». سایت باشگاه FSV هم درج اینفوی عملکرد ملی پوش ایرانی از عملکرد او در مقابل فرایبورگ تقدریر کرد.

 

منبع:ورزش۳

 

منبع:ورزش۳