فرگوسن: گیگز باید جانشین فان‌خال شود

سر الکس فرگوسن، سرمربی منچستریونایتد عنوان کرد که رایان گیگز، گزینه مناسبی برای جانشینی فان خال در یونایتد خواهد بود.       به گزارش “مازنداسپرت“، گیگز ۴۱ ساله در حال حاضر دستیار لوئیس فان خال روی نیمکت منچستریونایتد است. به نظر می‌رسد که یونایتد قصد دارد پس از سال ۲۰۱۷ که فان خال از […]

سر الکس فرگوسن، سرمربی منچستریونایتد عنوان کرد که رایان گیگز، گزینه مناسبی برای جانشینی فان خال در یونایتد خواهد بود.

 

 

 

به گزارش “مازنداسپرت“، گیگز ۴۱ ساله در حال حاضر دستیار لوئیس فان خال روی نیمکت منچستریونایتد است. به نظر می‌رسد که یونایتد قصد دارد پس از سال ۲۰۱۷ که فان خال از این تیم جدا شد، گیگز را جانشین او کند، تصمیمی که سر الکس فرگوسن از آن حمایت می‌کند.

فرگوسن در این رابطه در مصاحبه با میرر گفت:” فکر می‌کنم تمامی کیفیت‌های برای تبدیل شدن به یک مربی عالی را دارد. شنیده بودم که او باید به دیگر باشگاه‌ها برود زیرا به اندازه کافی تجربه ندارد. ولی او با کار کردن با فان خال در حال کسب تجربه است و همچنین در کنار دیوید مویس نیز کسب تجربه کرده بود. همچنین او برای من هم بازی می‌کرد و چیزهای زیادی یاد گرفت. فکر نمی‌کنم نیازی باشد گیگز در تیم دیگری مربی گری کند.”

فان خال پیشتر اعلام کرده بود که سال ۲۰۱۷ بازنشسته خواهد شد و فعلا مذاکراتی برای تمدید انجام نداده ولی فرگی معتقد است که ترک نیمکت یونایتد، کار بسیار سختی است.

او گفت:”لوئیس قبلا گفته بود که سال ۲۰۱۷ بازنشسته می‌شود، ولی من در این رابطه مطمئن نیستم. وقتی طعم مربی گری در منچستر را بچشید، کنار کشیدن از آن کار بسیار سختی است.”

 

منبع:ورزش۳