رونالدو: دلم برای بازی کنار رونی تنگ شده!

کریستیانو رونالدو با جدیدترین مصاحبه خود، آتش شایعات در مورد جدائیش از رئال در تابستان آینده را شعله ور تر کرد. به گزارش مازند اسپرت:رونالدو سال ۲۰۰۳ به نوعی توسط الکس فرگوسن کشف شد و از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد پیوست.او ۶ فصل برای شیاطین سرخ بازی کرد و به همه افتخارات ممکن با این […]

کریستیانو رونالدو با جدیدترین مصاحبه خود، آتش شایعات در مورد جدائیش از رئال در تابستان آینده را شعله ور تر کرد.

به گزارش مازند اسپرت:رونالدو سال ۲۰۰۳ به نوعی توسط الکس فرگوسن کشف شد و از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد پیوست.او ۶ فصل برای شیاطین سرخ بازی کرد و به همه افتخارات ممکن با این تیم دست یافت اما سال ۲۰۰۹ با انتقالی گرانقیمت به رئال مادرید پیوست. رونالدو در رئال مادرید به تکامل بیشتری رسید و پس از گذشت ۶ فصل، او در حال جابجا کردن تمام رکوردهای گلزنی در این باشگاه است.

نابغه پرتغالی در مصاحبه با BBC از دوران حضورش در یونایتد و بخصوص وین رونی یادی کرد و گفت:” رونی فرزند نیک انگلستان است.همه دنیا او را دوست دارند. او آنقدر از لحاظ بدنی قوی است که می توانید او را پیتبول بنامید. او از لحاظ ذهنی نیز شخصیت قدرتمندی دارد.
رونی یک هم تیمی بزرگ است که هم گل می زند و هم پاس گل های خوبی می دهد. وقتی به یونایتد پیوستم، او به من کمک زیادی کرد. دلم برای بازی کنار او تنگ شده، شاید روزی دوباره کنار هم بازی کنیم.”

منبع:ورزش سه