مستحکم ترین مدافع دنیا از نگاه آگوئرو

سرخیو آگوئرو، مهاجم آرژانتینی سیتی، در مصاحبه جالبی با یوفا، اعتراف کرد که مقابل کدام مدافع بیش از همه به زحمت افتاده است. به گزارش مازند اسپرت:مهاجم سابق اتلتیکو مادرید که چند فصلی است برای منچستر سیتی، بازی های درخشانی ارائه می دهد، در مصاحبه با یوفا در پاسخ به سوالی در مورد مستحکم ترین […]

سرخیو آگوئرو، مهاجم آرژانتینی سیتی، در مصاحبه جالبی با یوفا، اعتراف کرد که مقابل کدام مدافع بیش از همه به زحمت افتاده است.

به گزارش مازند اسپرت:مهاجم سابق اتلتیکو مادرید که چند فصلی است برای منچستر سیتی، بازی های درخشانی ارائه می دهد، در مصاحبه با یوفا در پاسخ به سوالی در مورد مستحکم ترین مدافعی که با آن روبرو شده گفت:” سرخیو راموس مدافعی بوده که مرا بسیار به زحمت انداخت و واقعا گذر از او دشوار است.”

آگوئرو در مورد بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال از نگاه او گفت:” مسی برای من بهترین بازیکن تاریخ است. مارادونا، رونالدوی برزیلی و رونالدینیو نیز پس از او قرار دارند. البته الگوی من همیشه رونالدوی برزیلی بوده و او بیشترین تاثیر را روی شیوه بازی من گذاشته است.”
بهترین بازی برای سیتی از نگاه آگوئرو نیز بازی با بایرن مونیخ در فصل گذشته است که او موفق به ثبت یک هت تریک به یاد ماندنی شد.

منبع:ورزش سه