ناظم‌الشریعه: فرصت را از دست داده‌ایم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: باید قبول کنیم که تیم ملی فوتسال ایران فرصت‌هایی را از دست داده است.     به گزارش “مازنداسپرت” محمد ناظم‌الشریعه در نشست مطبوعاتی که با حضور ناصر پیروردی، محمد هاشم زاده و امیر فراشی اظهار داشت: می دانید که وقت از دست دادیم اما پتانسیل فوتسال ما می […]

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: باید قبول کنیم که تیم ملی فوتسال ایران فرصت‌هایی را از دست داده است.

 

 

به گزارش “مازنداسپرت” محمد ناظم‌الشریعه در نشست مطبوعاتی که با حضور ناصر پیروردی، محمد هاشم زاده و امیر فراشی اظهار داشت: می دانید که وقت از دست دادیم اما پتانسیل فوتسال ما می دانید که بالاست. وقتی کفاشیان آمد باید یکسری صحبت ها را مطرح کنیم. باید قبول کنیم که در چندماه گذشته به هر دلیلی حمایت ها انجام نشده است پس باید راهکارهایی را در نظر بگیریم که نتایج خوبی بگیریم.

 

وی ادامه داد: لیگ برای ما بسیار با اهمیت است چرا که بازیکنان از دل این لیگ بیرون می آیند. نمی توانیم اردوهای ناپیوسته بگذاریم. لیک ما ۵-۶ روزه برگزار می شود و نمی تتوانیم شرایط را برای باشگاه ها سخت کنیم. باید سعی کنیم که آماده‌ترین افراد را انتخاب کنیم. به همین دلیل لیست را برای بازی با روسیه نگه داشتیم تا هفته های پایانی که بتوانیم افراد را به خوبی انتخاب کنیم.

 

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با اشاره به بازی با ایتالیا تاکید کرد: لیست قبل مورد تایید است اما صد در صد لیست روسیه با ایتالیا متفاوت خواهد بود. تلاش می کنیم تا در گرندپریکس شرکت کنیم. تلاش می کنیم که باشگاه‌ها از دست ما راضی باشند.

 

منبع:ورزش۳