بیت سعید: امیدوارم وضعیت فولاد درست شود

هافبک مهاجم استقلال‌خوزستان با باز کردن دروازه سیاه جامگان در هفته هفتم خودش را ۴ گله کرد.   به گزارش “مازنداسپرت“، حسن بیت سعید درباره این دیدار گفت: بازی خوبی بود و ما دستورات تاکتیکی آقای ویسی را انجام دادیم. سیاه جامگانی ها نیز برد می‌ خواستند اما با توجه به آنالیزهایی که ما انجام […]

هافبک مهاجم استقلال‌خوزستان با باز کردن دروازه سیاه جامگان در هفته هفتم خودش را ۴ گله کرد.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، حسن بیت سعید درباره این دیدار گفت: بازی خوبی بود و ما دستورات تاکتیکی آقای ویسی را انجام دادیم. سیاه جامگانی ها نیز برد می‌ خواستند اما با توجه به آنالیزهایی که ما انجام داده بودیم، راه های نفوذشان را پیدا کرده بودیم و از نقاط ضعف و قوتشان به خوبی استفاده کردیم. دو تیم بازی خوبی انجام دادند.

او در مورد گلی که به ثمر رساند ادامه داد: ما می‌ دانستیم که از فضای بین مدافعان سیاه جامگان می‌ توانیم استفاده کنیم و از گوش چپ و راست روی دروازه توپ بریزیم که یکی از فرصت ها نصیب من شد و من توپ را به زاویه مخالف زدم و خدا را شکر تبدیل به گل شد.

بازیکن آبی‌پوشان اهواز در مورد ۴ گله شدنش نظرش را اینگونه بیان کرد: من تمام تلاشم را می‌ کنم، گل هایم را به تعداد بالایی برسانم و رتبه خوبی در جدول گلزنان کسب کنم. من بعد از آن ۳ گلی که زدم و پنالتی ای که برای تیمم گرفتم یکی، دو بازی روند خوبی نداشتم و البته دچار مصدومیت نیز بودم. اما در بازی با سیاه جامگان توانستم به روند گلزنی ام ادامه دهم.

هنگامی که از این بازیکن سوال شد چگونه با یک تیم تقریبا تشکیل شده از بازیکنان لیگ یکی تا به الان چنین نتایج خوبی گرفته اند پاسخ داد: در حال حاضر فوتبال ما شامل دو فاکتور مهم جوانگرایی و انگیزه است. البته در کنارش باید چند بازیکن باتجربه نیز حضور داشته باشند. تیم ما هم ۲۳٫۷ بازیکن جوان و لیگ یکی خوب دارد. ما صادقانه می‌ جنگیم تا هم در داخل خانه و هم خارج از خانه برد بیاوریم.

بیت سعید در مورد اینکه عبدالله ویسی قبل از رفتنش به زمین دقیقا به او چه می‌ گوید و چه می‌ خواهد اینگونه توضیح می‌ دهد: آقای ویسی مربی خوب و فهمیده ای است و یکی از بهترین مربیان لیگ ماست. او به همه ما می‌ گوید اگر خوب بازی کنید و اعتماد به نفس داشته باشید، می‌ برید. او واقعا قبل از ورودمان به زمین روحیه خاصی به ما انتقال می‌ دهد و بیشتر از همه نکات روی داشتن اعتماد به نفس تاکید می‌ کند. جا دارد از ایشان تشکر کنم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا به نظرش امسال جای آنها با فولادی ها که همیشه تیم اول استان خوزستان بودند عوض شده یا خیر افزود: اول از همه بگویم روزی که ما سیاه جامگان را بردیم، عید قربان بود و من این برد را به عنوان عیدی به جامعه فوتبالدوست خوزستان تقدیم می‌ کنم. درست است که فولاد تیمی است که از نظر داشتن تماشاگر تیم محبوبی محسوب می‌ شود و در چند سال گذشته خیلی خوب بوده و دو قهرمانی آورده ولی همه تیم ها در مقطعی از زمان افت می‌ کنند. انشاالله وضعیت فولاد درست شود.

 

منبع:ورزش۳