سلیمانی: برای قهرمانی به مصاف ژاپن می‌رویم

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: تیم ملی برای قهرمانی به مالزی رفته است و برای رسیدن به این هدف تمام تلاشمان را می‌کنیم.     به گزارش “مازنداسپرت” فروزان سلیمانی بعد از صعود تیم ملی فوتسال بانوان به فینال مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: ما خودمان را برای سخت‌ترین شرایط آماده کردیم و در […]

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: تیم ملی برای قهرمانی به مالزی رفته است و برای رسیدن به این هدف تمام تلاشمان را می‌کنیم.

 

 

به گزارش “مازنداسپرت” فروزان سلیمانی بعد از صعود تیم ملی فوتسال بانوان به فینال مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: ما خودمان را برای سخت‌ترین شرایط آماده کردیم و در بازی نیمه نهایی بازی پایاپایی مقابل تایلند داشتیم اما برتری جسمی و تاکتیکی ما باعث برتری برابر تایلند و در نتیجه فینالیست شدن ایران شد.

 

 

 

سلیمانی در ادامه افزود: همه می‌دانستیم که کوچکترین اشتباه باعث از دست رفتن بازی می‌شود اما خوشبختانه باوجود اینکه دو بازیکن تاثیرگذارمان را در اختیار نداشتیم اما خوب بازی کردیم و پیروز شدیم. به بازیکنانم برای انجام یک بازی خوب تبریک می‌گویم اما باید در بازی برابر ژاپن بیشتر دقت کنیم.

 

 

 

او درباره بازی برابر ژاپن در فینال مسابقات قهرمانی آسیا گفت: ژاپن تیم بسیار قدرتمندی است و ما بازی‌های این تیم را دیده‌ایم. باید با تمام قدرت و توان برابر این تیم بازی کنیم و دقت زیادی داشته باشیم.

 

 

 

سلیمانی در پایان گفت: ما برای قهرمانی به مالزی آمده‌ایم و برای رسیدن به این هدف تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم.

 

 

 

سرمربی تیم ملی تایلند نیز بعد از شکست برابر ایران گفت: به خاطر حذف از این رقابت ها و عدم صعود به فینال متاسفم. خیلی ناراحتم که سرنوشت ما در بازی های ۲۰۱۳ اینچئون باز هم تکرار شده است.

 

 

 

راکفول سینت گام در پایان صحبت های خود اظهار کرد: ما برای آینده آماده‌تر خواهیم شد و امیدوارم این رقابتها منجر به پیشرفت ما شود. بازی برابر ایران بسیار سخت بود و شانس با ما همراه نبود.

 

منبع:ورزش۳