تیم ۷ نفره بابلسر به قزوین باخت!!!حکایت باخت شهدا چه بود؟؟؟

تیم شهدای بابلسر امروز در هفته پایانی مرحله نخست لیگ دو فوتبال کشور، به دلیل ۶ نفره شدن در مقابل میزبانش کاسپین قزوین مغلوب شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،این تیم در حالی که در فاصله سه هفته قبل از پایان رقابت ها با کسب امتیاز لازم، ماندنش را در لیگ حتمی کرده بود، در بازی هفته گذشته هم به دلیل بازی ندادن به بازیکنان اصلی توسط مربی با نتیجه مشکوک ۰-۱ مغلوب مهمانش پرسپولیس مشهد شد.

بابلسری ها که به دلیل اقدام هماهنگ مربیان و بازیکنان برای عدم حضور، متاسفانه به شکل غیرآبرومندانه، با ۷ بازیکن و بدون دروازه بان راهی قزوین شده بودند، به ناچار و با هدایت نوروزی سرپرست و موسوی مالک باشگاه و ۷ بازیکن، بازی با کاسپین را آغاز کردند.

هنوز ۱۰ دقیقه از شروع بازی نگذشته بود که به دلیل مصدومیت یکی از بازیکنان که از روی ناچاری درون دروازه ایستاده بود، داور سوت پایان بازی را به صدا درآورد و نتیجه را ۳ بر صفر به سود نماینده قزوین اعلام کرد. مطابق قوانین داوری فوتبال اگر هر تیمی به هر دلیلی از ۷ بازیکن کمتر در داخل زمین داشته باشد، داور بازی را قطع و آن تیم را بازنده اعلام می کند.

ازسوی دیگر اگر تیم شهدا در بازی حاضر نمی شد به لیگ سه سقوط می کرد. زیرا این دومین بازی بود که این تیم در مسابقات حاضر نمی شد. بازیکنان و کادرفنی شهدا قبلا هم در بازی خانگی برابر تیم استقلال کاشان به دلیل عدم دریافت مطالبات مالی دست به اعتصاب زدند و به میدان نرفتند.