تارتار : تیم فوتبال راه آهن گربه سیاه تیم های بزرگ است

– سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: عملکرد این تیم در گذشته نشان داد که درمقابل تیم های بزرگ همواره خوب بازی کرده و گربه سیاه تیم های بزرگ بوده است. به گزارش مازند اسپرت مهدی تارتار امروز پنج شنبه در نشست خبری یک روزقبل از دیدار تیم های راه آهن با استقلال تهران با […]

– سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: عملکرد این تیم در گذشته نشان داد که درمقابل تیم های بزرگ همواره خوب بازی کرده و گربه سیاه تیم های بزرگ بوده است.

به گزارش مازند اسپرت مهدی تارتار امروز پنج شنبه در نشست خبری یک روزقبل از دیدار تیم های راه آهن با استقلال تهران با تبریک عید قربان گفت: این دیدار فردا جمعه ساعت ۱۸:۳۰ از هشتمین هفته لیگ چهاردهم که در مجموعه ورزشی آزادی و با حضور هواداران برگزار می شود می تواند از جذابیت خوبی برخوردار شود.
سرمربی تیم راه آهن در عین حال افزود: از زمانی که سرمربیگری این تیم را برعهده گرفتم فرصت کافی برای انجام کارهای تاکتیکی نداشتیم و بیشتر از کلاس های توجیهی برای بازیکنان استفاده کردیم که امید وارم در تعطیلات ۲۰روزه آینده بتوانیم با برگزاری اردواهداف خود را در تیم دنبال کنم.
تارتاردرباره پاسخ به این پرسش که آیا شما فردا روی نیمکت تیم راه آهن خواهید نشست ؟گفت: قراداد من در تیم فوتبال صبا ثبت شده البته به قانون احترام می گذارم و امیدوارم با شناختی که از سازمان لیگ دارم این مشکل برطرف شود.
وی درباره ترکیب کادرفنی تیم راه آهن توضیح داد: مشکلی با دستیاران گذشته این تیم نداشته و ندارم البته به جز مهدوی ما باقی کادر فنی از تیم جداشدند و هم اکنون پاشایی و اینانلو به جمع این کادراضافه شدند.
سرمربی تیم راه آهن همچنین از زحمات سرمربی قبلی این تیم قدردانی کرد .

ايرنا