مانچینی: هنوز باید خیلی پیشرفت کنیم

روبرتو مانچینی، سرمربی اینتر به تمجید از عملکرد تیمش پرداخت و گفت که با اینکه تیمش در سطح بارسلونا نیست ولی هنوز زمان زیادی برای پیشرفت دارند. به گزارش مازند اسپرت:نراتزوری پس از ۵ بازی، رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی خود را حفظ کرده و شب گذشته نیز موفق شد ۱-۰ ورونا را در سن سیرو […]

روبرتو مانچینی، سرمربی اینتر به تمجید از عملکرد تیمش پرداخت و گفت که با اینکه تیمش در سطح بارسلونا نیست ولی هنوز زمان زیادی برای پیشرفت دارند.

به گزارش مازند اسپرت:نراتزوری پس از ۵ بازی، رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی خود را حفظ کرده و شب گذشته نیز موفق شد ۱-۰ ورونا را در سن سیرو شکست دهد. این بهترین شروع اینتر در لیگ پس از سال ۱۹۶۶ است ولی نراتزوری به خاطر عدم بردهای با قطعیت، مورد انتقاد است. با این حال، مانچینی عنوان کرد که تیمش هنوز زمان زیادی برای پیشرفت دارد.

او گفت:” این انتقاد که ما باید خوب بازی کنیم را متوجه نمی‌شوم. فکر نمی‌کنم تیمی وجود داشته باشد که مثل بارسلونا بازی کند و تیمی نمی‌شناسم که هر بازی حداقل ۵ گل به ثمر برساند. مشخص است که ما در یک سطح با بارسلونا نیستیم ولی ما در ابتدای فصل هستیم. آث میلان با پیروزی‌های ۱-۰ قهرمان لیگ می‌شد. فکر می‌کنم برای تیمی مثل ما، کمی زمان نیاز باشد زیرا بازیکنان زیادی به تیم اضافه شده اند.”

مانچو ادامه داد:” از عملکرد تیم در ۲۰ دقیقه اول راضی نبودم. در نیمه دوم خوب کار کردیم. بازی‌های اول لیگ هیچوقت آسان نیستند و نتایج دیگر تیم‌ها این را ثابت می‌کند.”

منبع:ورزش سه