ایجنت آردا: به موافقت فیفا خوشبین نیستیم

احمد بولوت، مدیر برنامه‌های آردا توران عنوان کرد که به قبول درخواست بارسلونا از فیفا مبنی بر اجازه حضور آردا توران در میادین پیش از ژانویه خوشبین نیست.   به گزارش “مازنداسپرت“، بارسا به دلیل تخلف در خرید بازیکنان جوان، یک سال از خرید بازیکن محروم بود.آبی اناری‌ها الیکس ویدال و آردا توران را به […]

احمد بولوت، مدیر برنامه‌های آردا توران عنوان کرد که به قبول درخواست بارسلونا از فیفا مبنی بر اجازه حضور آردا توران در میادین پیش از ژانویه خوشبین نیست.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، بارسا به دلیل تخلف در خرید بازیکنان جوان، یک سال از خرید بازیکن محروم بود.آبی اناری‌ها الیکس ویدال و آردا توران را به خدمت گرفتند تا پس از ژانویه از آنها استفاده کنند ولی حال با مصدومیت رافینیا، باشگاه از فیفا درخواست کرده که اجازه بازی کردن آردا توران پیش از ژانویه را بدهد.

با این حال، بولوت عنوان کرد که به قبول این درخواست خوشبین نیست. او گفت:” آردا از احتمال حضورش پیش از ژانویه خوشحال است ولی ما به قبول این درخواست توسط فیفا خوشبین نیستیم. امیدواریم این هفته به ما پاسخ بدهند. آردا از لحاظ فیزیکی و ذهنی کاملا آماده است. او دو بازی برای ترکیه انجام داده است. برای او، دوری پنج ماهه بدون انجام هیچ بازی خیلی سخت بود ولی او خوش شانس است زیرا به خوبی در تیم جا افتاده است.”

 

منبع:ورزش۳