شروع طوفانی بهنمیری ها در لیگ برتر والیبال بانوان کشور + جدول

هفته سوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر بانوان ایران جام شهید «محسن حججی» امروز (پنج شنبه) با سه دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار) و بهنمیر مازندران پیگیری شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در نخستین مسابقه این هفته و در خانه والیبال تهران، نماینده پایتخت به مصاف شهرداری تبریز رفت و در سه ست متوالی با امتیازهای ۲۵ بر ۱۴، ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی رسید.

نماینده تهران با شکست شهرداری تبریز به نخستین پیروزی خود دست یافت و سه امتیازی شد، اما شهرداری تبریز همچنان بدون برد و امتیاز در انتهای جدول این رقابت ها باقی ماند. آتیک سلامت بازیکن شماره ۱۵ شهرداری تبریز به رغم شکست نماینده تبریز، بهترین بازیکن این میدان بود.

طناز قریبی بازیکن تیم شهرداری تبریز در ست دوم این مسابقه که ۹۲ دقیقه طول کشید و ۶۰ تماشاگر داشت، با تابلو تبلیغاتی کنار زمین برخورد کرد و از ناحیه بینی و دندان آسیب شدید دید. درمان ابتدای این بازیکن شامل بخیه در خانه والیبال انجام شد، اما برای معاینات کلی این بازیکن راهی بیمارستان شد.

تیم های سالوت و پیکان تهران نیز در دومین مسابقه این هفته لیگ برتر بانوان از ساعت ۱۳ در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان میترا شعبانیان سرمربی تیم پیکان تهران در این مسابقه سه بر صفر و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۱، ۲۵ بر ۱۳ و ۲۵ بر ۱۷ به پیروزی رسیدند و سه برد و ۹ امتیاز صدر جدول را از ذوب آهن اصفهان که این هفته استراحت داشت، گرفتند.

دیدار پیکان و سالوت ۷۵ دقیقه طول کشید و ۲۰۰ تماشاگر را به خانه والیبال تهران کشاند. در این مسابقه بازیکن شماره ۱۱ پیکان از داور نخست کارت زرد دریافت کرد.

بهنمیری ها شروعی طوفانی در لیگ برتر والیبال بانوان کشور داشتند و در نخستین بازی خود آبنوس تهران را با نتیجه قاطع ۰-۳ مغلوب کردند.

تیم بهنمیر در هفته سوم مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه های کشور با هدایت فاطمه شعبان خمسه نخستین پیروزی فصل را به دست آورد.

در چارچوب هفته سوم مسابقات جام شهید محسن حججی، تیم بهنمیر مازندران در سالن ورزشی مجد آرا میزبان آبنوس تهران بود و در نهایت میهمان خود را در سه ست متوالی و با نتایج (۲۰-۲۵ )، (۱۳-۲۵ ) و (۱۳-۲۵) صاحب برتری شد.

قضاوت این مسابقه را هدیه صابری و مرضیه ابراهیم زاده به عنوان داور اول و دوم را بر عهده داشتند. منیژه صادقی به عنوان ناظر فدراسیون حضور داشت.

تیم بهنمیر با کسب ۳ امتیاز این بازی پس از تیم های پیکان تهران و ذوب آهن اصفهان که با ۳ و ۲ بازی به ترتیب ۹ و ۶ امتیاز دارند، در رده سوم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان کشور قرار گرفت.

تیم والیبال بهنمیر مازندران در دو دیدار گذشته نیز به علت حاضر نشدن تیم رایکا کیش در بهنمیر و کن در تهران که هردو تیم به علت مشکلات مالی درخواست انصراف داده بودند، بازی نکرد.

شایان ذکر است؛ شانزدهمین دوره‌ مسابقات لیگ برتر والیبال قهرمانی بانوان باشگاه های ایران، جام شهید محسن حججی با حضور ۷ تیم درحال برگزاری است.

 

جدول لیگ برتر بانوان در پایان هفته سوم به قرار زیر است:

  • پیکان تهران سه برد و ۹ امتیاز
  • ذوب آهن اصفهان دو برد و ۶ امتیاز
  • بهنمیر مازندران یک برد و سه امتیاز
  • نماینده تهران یک برد و سه امتیاز
  • سالوت تهران یک برد و سه امتیاز
  • آبنوس تهران بدون برد و امتیاز
  • شهرداری تبریز بدون برد و امتیاز