گسترش فولاد- ذوب آهن؛ نبرد قهرمان در تبریز

مازند اسپرت :در ادامه مرحله یک هشتم جام حذفی روز دوشنبه تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در تبریز به مصاف تیم گسترش فولاد تبریز می‌رود. به گزارش مازند اسپرت ؛ در ادامه مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال روز دوشنبه تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در تبریز به مصاف گسترش فولاد تبریز می‌رود. ذوب آهن […]

مازند اسپرت :در ادامه مرحله یک هشتم جام حذفی روز دوشنبه تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در تبریز به مصاف تیم گسترش فولاد تبریز می‌رود.

خبرگزاری فارس: گسترش فولاد- ذوب آهن؛ نبرد قهرمان در تبریز

به گزارش مازند اسپرت ؛ در ادامه مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال روز دوشنبه تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در تبریز به مصاف گسترش فولاد تبریز می‌رود. ذوب آهن در هفته ششم لیگ برتر توانست ۳ بر صفر فولاد خوزستان را شکست بدهد و با یک برد خوب و روحیه بخش راهی تبریز شود. شاگردان گل محمدی اکنون با ۱۰ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارند.

تیم گسترش فولاد اما در خانه با دو گل بازی را به استقلال واگذار کرد تا در رده هشتم جدول قرار بگیرد ولی بازی‌های جام حذفی شرایط ویژه خود را دارد. شاگردان فراز کمالوند مقابل ذوب اهن که عنوان قهرمانی فصل گذشته جام حذفی را هم یدک می‌کشد انگیزه مضاعفی دارند. آنها اگر بتوانند ذوب آهن را حذف کنند دست به کار بزرگی زده‌اند اما شاگردان یحیی گل‌محمدی به این راحتی تسلیم نمی‌شوند.ذوب آهن در این مسابقه کاوه رضایی و قاسم حدادی‌فر را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

این دو باشگاه جز معدود باشگاه‌هایی هستند که خبری از مشکلات مالی در آنها منتشر نمی‌شود و می‌توان گفت دو تیمی هستند که در عمل حرفه‌ای هستند.

ه گزارش مازند اسپرت ؛ برنده این مسابقه در مرحله یک چهارم به مصاف برنده دیدار پرسپولیس و ملوان خواهد رفت مسابقه‌ای که امروز برگزار می‌شود.