در جلسه هماهنگی ستاد بازی های آسیایی جاکارتای اندونزی در استان چه گذشت!؟

جلسه ای با حضور اعضای ستاد جهت حضور قدرتمند ورزشکاران مازندرانی در بازیهای آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۱۸ اندونزی برگزار گردید

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،این جلسه که با حضور حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و دیگر اعضای ستاد در سالن اجتماعات شهید زرهون برگزار شد، جهت حضور پررنگ و نتایج درخشان ورزشکاران مازندرانی تاکید شد.

در این جلسه مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه مازندران همیشه افتخارآفرین ورزش کشور است و این استان به داشتن چنین قهرمانانی به خود می بالد، گفت: مهمترین برنامه و اولویت وزارت ورزش و جوانان و اداره کل، حضور پررنگ ورزشکاران بویژه نتایج درخشان ورزشکاران مازندرانی در بازیهای آسیایی و پارآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی است.
وی با اشاره به اینکه بازی های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتای ۲۰۱۸ اندونزی مقدمه ای جهت حضوری پرقدرت ورزشکاران مازندرانی در بازی های المپیک و پاراالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است، گفت: شرایطی فراهم شود تا شاهد حضور داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان و استاندار ورزش دوست و همچنین برخی روسای فدراسیون در جلسه ستاد بازیهای آسیایی ورزش و جوانان مازندران باشیم.
حسین زادگان در ادامه تشکیل از برگزاری جلسات بررسی آخرین وضعیت ستاد بازیها است، افزود: تعامل با فدراسیون های مربوطه، ادارات و هیات های ورزشی شهرستانهای استان ، اطلاع رسانی و همچنین بررسی مشکلات و جویای احوال ورزشکاران رمز موفقیت ورزش مازندران در بازی های آسیایی و پارآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی می باشد.
همچنین دیگر اعضای ستاد جهت کسب سهمیه و موفقیت بیشتر ورزشکاران مازندرانی در بازی های آسیایی و پارآسیایی ۲۰۱۸ اندونزی نکته نظراتی را عنوان نمودند.
http://mazandaran.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/262471/IMG_1667.JPG