مرادی :هیچ مسئولی به فکر ما نیستند/کل ورزش یک شهر نساجی نیست!

متاسفانه هیچ مسئولی به فکر ما نیست خلاصه ما همه از قائمشهر هستیم برای نمایندها و شورای شهرمون رای دادیم دوست داریم مثل زمان انتخابات سر تمریناتمون بیایند و بدونند که چیکار می کنیم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم فوتبال شهید مولایی قراخیل موفق شد دو هفته مانده به پایان رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور به مرحله دوم این رقابت ها صعود کند.ابراهیم مرادی که در سال های گذشته جزو مربیان موفق فوتبال مازندران بوده است، امسال نیز موفق شد تیمش را به عنوان تیمی موفق نشان دهد و به مرحله بعدی این رقابت ها صعود کند.

بعد از صعود با این مربی به گفتگویی پرداختیم که در ادامه گفتگوی محاوره ای ما با ابراهیم مرادی را میخوانید :

**سلام آقای مرادی تبریک بابت صعود
▪️سلام تشکر از لطفتون این صعود زحمت و تلاش کل تیم و یه کار کاملا گروهی بود

***نبود مهرهای تاثیر گذار در بازی ورامین شمارو دچار مشکل نکرد؟
▪️ما روز بازی ورامین چند تغییر داشتیم که نزدیک بودن بچه ها از نظر فنی ، نبود بقیه را جبران کرد خلاصه ما تیم و نزدیک به هم بستیم که در چنین روزی دچار مشکل نشیم . البته من جا دارد از بچه های مصدوم تیم که به خاطر تیم مصدوم شدن و از هفته دوم با ما نبودن یاد کنم مثل عادل آهنگری ، پوریا رمضانی ، میلاد نوبخت ، اشکان احمدی و اینکه جایی آنها در تیم در صورت موندن من محفوظه.

***در مورد برنامه بعدی در مرحله دوم توضیح بفرمایید؟
▪️این بر میگرده به مدیران باشگاه که چه دیدی دارند و چه انتظاری فعلا برنامه و جلسه ای برگزار نشد و تمرکزم روی دو بازی آیند.

***در این دو بازی با بازیکنایی که کمتر بازی کردن کار می کنید؟
▪️نه کاملا این دو بازی رو با جدید کامل دنبال می کنیم و دنبال امتیاز کامل هستیم

***تو ۶۵ تیم بهترین نتیجه رو از نظر آماری گرفتید؟ درسته ؟
▪️بله ببینید ما یه گروه هستیم که با برنامه ریزی و انگیزه خاصی تو این چند سال کار کردیم و اینکه امسال تجربه تیم بالاتر رفته و تو نتیجه بهتر بودیم نه بازی و هشت برد که کار من تنها نبود کار گروهی خوبی تو کادرمون هست و بچه های تیم تو اجرا عالی بودند.

***حرف پایانی
▪️من تشکر می کنم از همه دوستانی که کمک کردند و کنار ما بودن تشکر از دکتر سجاد و مصطفی مولایی و همچنین مصطفی حسین زاده که واقعا زحمت می کشند و تشکر از بازیکنامون که تو هر شرایط دلشون با تیم بود و مهم نبود کی بازی می کند .
یه صحبت با مسئولین محلی و شهری که این تیم تلاش می کنه برای سربلندی قراخیل و قائمشهر که متاسفانه هیچ مسئولی به فکر ما نیست خلاصه ما همه از قائمشهر هستیم برای نمایندها و شورای شهرمون رای دادیم دوست داریم مثل زمان انتخابات سر تمریناتمون بیایند و بدونند که چیکار می کنیم میتونن این دوستان کنار ما باشند بخدا ما هم نساجی رو دوست داریم ولی کل ورزش یه شهر نساجی نیست ما هم داریم کار می کنیم نتیجه می گیریم زحمت می کشیم و به اسم این شهر ، خواهشا سراغی از این بچه‌ها بگیرید .