روز سخت پاشازاده و شاگردانش در تبریز/تلاش نساجی برای حفظ جایگاه دومی

در چهارچوب هفته چهاردهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا دو تیم ماشین سازی تبریز و نساجی مازندران به مصاف هم می روند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،از هفته چهاردهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا و از ساعت ۱۴:۱۵ دو تیم ماشین سازی تبریز و نساجی مازندران در استادیوم بنیان دیزل به مصاف هم می روند.

حال مروری خواهیم داشت به آمار و عملکرد دو تیم پیش از این دیدار:

*نیم نگاهی به دیدارهای هفته گذشته دو تیم:

تیم فوتبال ماشین سازی در هفته سیزدهم مسابقات در یک بازی سخت خارج از خانه مقابل تیم مدعی مس کرمان با یک گل شکست خورد اما تیم نساجی مازندران در خانه موفق شد با همین نتیجه از سد تیم بحران زده صبای قم عبور کند و مجددا به رده دوم جدول بازگردد.

*بررسی اجمالی تقابل دو تیم در این دیدار:

ماشین سازان تبریزی که چند هفته ای بود نتایج نسبتا خوبی کسب می کردند و از شرایط بد ابتدای فصل فاصله گرفته بودند هفته گذشته مجددا متحمل شکست شدند تا روند نتیجه گیری این تیم شکلی سینوسی به خود بگیرد، آنها این هفته نیز اگر چه در خانه به میدان می روند اما کار سختی مقابل مهدی پاشازاده و شاگردانش دارند. تیم نساجی نیز پس از چند هفته تزلزل و عدم نتیجه گیری و فاصله گرفتن از صدر جدول با پیروزی هفته گذشته مقابل تیم صبا مجددا ورق را به نفع خود برگرداندند. این تیم امیدوار است با کسب حداکثر نتیجه در دیدار این هفته بتواند فاصله امتیازات خود را با تیم صدرنشین به حداقل برساند.

*مروری بر آمار و ارقام به جای مانده از عملکرد دو تیم پیش از این دیدار:

تبریزی ها تا بدین جای کار از سیزده بازی گذشته سه پیروزی، چهار تساوی و شش شکست را بدست آورده اند و با ۱۳ امتیاز در رده چهاردهم جدول جای دارند. مازنی ها نیز هشت پیروزی، دو تساوی و سه شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند و با ۲۶ امتیاز در مکان دوم جدول حضور دارند.

سبز قباهای تبریزی در مصاف با حریفان یازده گل به ثمر رسانده اند و در مقابل شانزده گل دریافت کرده اند، این تیم یکی از ضعیف ترین خطوط دفاعی لیگ را داراست. سرخ پوشان مازندرانی نیز در تقابل با رقبا هفده بار موفق به گلزنی شده اند اگر چه نه بار نیز دروازه خود را باز شده دیده اند، این تیم نیز یکی از بهترین خطوط حمله لیگ را در اختیار دارد.

*کسب سه امتیاز و تاثیر آن بر جایگاه دو تیم در جدول رده بندی:

تیم میزبان در صورت پیروزی در این دیدار و همچنین عدم نتیجه گیری سایر حریفان می تواند تا رده دوازدهم جدول خود را بالا بکشد. تیم مهمان نیز چنانچه موفق شود سه امتیاز این بازی را از آن خود کند در صورت ناکامی تیم صدرنشین در کسب نتیجه لازم می تواند به فاصله یک امتیازی این تیم برسد./دی اسپورت