درخشش قایقرانان مازندرانی در روز نائب قهرمانی تیم کایاک

مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام آقایان در مسافت ۱۰۰۰متر و ۵۰۰ متر برگزار شد و در این مسابقات قایقرانان ارزنده بابلسری درخشش چشمگیری داشت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مسابقات قهرمانی کشور آب های آرام آقایان یادواره شهید جمشید موسی زاده طی روزهای۲۳ لغایت ۲۵ آبان با حضور ۱۹۹ استان در دریاچه آزادی تهران در حال برگزاری می باشد.
مسابقات در رده سنی جوانان و بزرگسالان در مواد کایاک و کانو یکنفره، دونفره و چهارنفره در مسافت ۱۰۰۰، ۵۰۰ و ۲۰۰ متر برگزار خواهد شد.
در فینال کایاک یکنفره ۵۰۰ متر بزرگسالان محمدطاهر حسینی افشار از کرمانشاه مقام اول، امین بوداغی از بابلسر مقام دوم و بابک دربان از تهران مقام سوم را بدست آوردند.
در کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر بزرگسالان امین بوداغی از بابلسر مقام اول، پوریا شریفی از تهران و محمدطاهر حسینی افشار از کرمانشاه مقام دوم و سوم را بدست آوردند.
در کایاک چهارنفره ۵۰۰ متر بزرگسالان تیم گیلان با ترکیب امیرآقامیرزایی، علی آقامیرزایی، صادق زمانی و پیمان قویدل قهرمان شدند، تیم مازندران با ترکیب آرش قنبری، یاسر هدایتی، میلاد قاسمی و امین بوداغی هر چهارنفر از بابلسر در رده دوم قرار گرفتند و تیم تهران با ترکیب سجاد فرشچی، مسعود شاهپوری، علی مولایی و میثم فتاحی جایگاه سوم را به خود اختصاص دادند.
در کانوی دو نفره ۵۰۰ متر بزرگسالان کیا اسکندانی و معراج محمدزاده از تهران مقام اول، هومن کریمی و محمد نوری از توابع تهران مقام دوم و امیرحسین خدایار و محمدنبی رضایی از بابلسر مقام سوم را بدست آوردند.

گفتنی است محمدنبی رضایی قایقران ارزنده بابلسری فردا پنجشنبه ۲۵ آبان فینال مسافت ۲۰۰متر به رقابت می پردازد.

درخشش قایقرانان ارزنده بابلسری
۱٫ امین بوداغی کایاک یکنفره ۱۰۰۰متر بزرگسالان مدال طلا و کایاک یکنفره ۵۰۰ متر بزرگسالان مدال نقره
۲٫ محمدنبی رضایی و امیرحسین خدایار در کانوی ۵۰۰متر بزرگسالان مدال برنز
۳٫ نائب قهرمانی تیم کایاک چهارنفره بزرگسالان مازندران در مسافت ۵۰۰ متر با حضور سه قایقران بابلسری میلاد قاسمی ، یاسر هدایتی و امین بوداغی