قهرمانی و نایب قهرمانی تيم ملي كانوپولوي آقایان و بانوان ایران با حضور مازنی ها

تيم كانوپولوي بانوان بزرگسال ايران هم نقره اي شد و تکتم آخوندزاده در این مسابقات تیم ملی را همراهی می کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تيم ملي كانوپولوي بانوان بزرگسال ايران در مسابقات قهرماني آسيا به عنوان نائب قهرماني رسيد.
تيم كانوپولوي بانوان بزرگسال ايران در مرحله فينال مسابقات قهرماني آسيا مقابل چين تايپه قرار گرفت.نيمه اول اين ديدار پاياپاي با نتيجه يك بر صفر به سود تايپه به پايان رسيد اما در مجموع بازي با نتيجه ۵ بر ۱ به سود چين تايپه به پايان رسيد.
از نكات مهم بازي توقف اين بازي بود كه به دليل تنظيم نبودن دروازه رخ داد.

تکتم آخوندزاده بابلسری و فاطمه جلیلیان نوشهری در تیم ملی بودند که آخوندزاده حالا تنها بانوی کانوپولوست که در دو دوره بزرگسالان صاحب نشان آسیایی شده و پرافتخارترین است.

در بخش مردان و در رده سنی جوانان، ملی پوشان مقابل چین تایپه قرار گرفتند و با نتیجه ٣ بر ٢ شکست را پذیرا شده و مدال نقره گرفتند. در این تیم دانیال خسروی، محمدصالح سلطانی و سجاد سلحشور هر سه از نوشهر به میدان رفتند.
در رده سنی زیر ٢١ سال دختران نیز تیم کشورمان مقابل تایپه قرار گرفت و با نتیجه ٧ بر ٦ در یک بازی نزدیک مغلوب شد. ایران با این نتیجه مدال نقره گرفت که آتوسا اسلامی، شیوا لکزایی و فاطمه سهرابی منش از نوشهر را در ترکیب خود داشت.

مصطفی حق جو مربی ارزنده و سازنده نوشهری هم به عنوان مربی در این تیم حضور داشت که تقریبا تمامی نفرات تیم از شاگردانش بودند.