باخت دختران ساروی در دربی شمالی/امان از این استقلال بی پول !

هفته پنجم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز با برگزاری ۶ دیدار و برتری مدعیان همراه بود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته پنجم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد که تیم های مدعی دانشگاه آزاد، شرکت ملی حفاری و پالایش نفت آبادان با نتایج پر گل حریفانشان را شکست دادند.

در یکی از مهمترین دیدار های این هفته از رقابت ها دو تیم شمالی شهرداری رشت و استقلال ساری در رشت به مصاف هم رفتند . در این دیدار رشتی ها موفق شدند استقلالی های ساروی را با نتیجه ۳ بر ۱ شکست دهند و سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنند.

شاگردان نجمه مسلمی که حسابی با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند، هر روز به کناره گیریشان از لیگ نزدیک تر می شوند و با این اوضاع نابسمان بعیید است این استقلال دوامی در لیگ برتر فوتسال کشور بیاورد.

دختران مازندرانی که استعداد نابی در فوتبال و فوتسال کشور دارند، با این اوضاع نابسمان تیم مازندرانی مجبور به خروج از استان خواهند شد تا در تیمی غیر بومی خودنمایی کنند.

امیدواریم هر چه زودتر مشکلات دختران ساروی در لیگ برتر فوتسال کشور برطرف شود تا این تیم نماینده شایسته ای برای استان در لیگ کشور باشد.

همچنین تیم فوتسال بانوان پالاش نفت آبادان که در صدر جدول تکیه زده با نتیجه ۸ بر ۴ سیاه جامگان را مغلوب کرد. دانشگاه آزاد نیز با نتیجه ۱۳ بر یک مقابل مس رفسنجان به برتری رسید. شرکت ملی حفاری نیز با همین نتیجه از سد پیام نور سیرجان گذشت.
نتایج به شرح زیر است:
نفت طلائیه ٢- صنعت فجر شیراز ٣
دختران کویر کرمان ٣- بانوان زنجان صفر
شهرداری رشت ٣-استقلال ساری یک
پیام نور سیرجان یک – ملی حفاری ١٣
سیه جامگان خراسان ٤- پالایش نفت آبادان ٨
مس رفسنجان یک- دانشگاه آزاد تهران