رونالدو باید با هم‎تیمی‎ها مهربان‎تر باشد!

کریس رونالدو در صحنه گل تیمشان در بازی با لاس پالماس با هم تیمی‎هایش شادی نکرد و این موضوع واکنش رسانه‌های اسپانیایی را در پی داشت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،کریستیانو رونالدو همیشه تلاش زیادی برای رسیدن به موفقیت انجام می‌دهد و با همین تلاش است که توانسته خودش را هم سطح لیونل مسی، نابغه فوتبال دنیا کند. اما تلاش‌های او گاهی نتیجه عکس می‌دهد و زمانی که تلاش می‎کند تا به تنهایی تیم را از مشکلات برهاند، مشکلات بیشتر می‎شوند و فشار بیشتری هم به خود او وارد می‎شود.

در بازی مقابل لاس‎پالماس تیم فوتبال رئال مادرید خوب کار کرد و کریستیانو مدام در این بازی سعی داشت از سمت راست برای ایسکو توپ ارسال کند. اما وقتی ایسکو گل زد همه بازیکنان به جای گلزن به سمت او دویدند که البته خود رونالدو هم واکنش نشان داد و پشتش را به آن‌ها کرد.

جدا از این که می‎خواست هم‎تیمی‌هایش با ایسکو بیشتر شادی کنند، او رویش را از صورت کسانی برگرداند که در کسب تک تک جوایز و عناوین فردی رونالدو تاثیرگذار‎ترین‌ها بوده‌اند.

همه پشت این موضوع پنهان شدند که اخلاق رونالدو این طور است و او در زمین یک رفتار دارد و بیرون از آن رفتاری دیگر. این اصلا قابل قبول نیست. حداقل خودش باید برای درست کردن این رفتار تلاش کند. مطمئنا بازیکنان خوشحال‌تر می‏شوند وقتی ببینند قهرمان تیمشان هم با آن‌ها شادی می‎کند.

درست است که هم‌تیمی‌هایش از او ستایش می‏کنند، اما رونالدو هرگز نباید فراموش کند که او هم به آن‌ها نیاز دارد. 

/مهر