ادامه اردوی فرنگی‌کاران در خانه کشتی/ شاگردان رضایی جمعه می‌آیند

شمارش معکوس رقابتهای جهانی آزاد و فرنگی کاران زیر ۲۳ سال در حالی رو به پایان است که ملی پوشان ایران روزهای حساسی را پشت سر می گذارند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،رقابتهای کشتی آزاد و فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان(امید) برای نخستین بار پس از وقفه ای طولانی، امسال به میزبانی لهستان برگزار می شود. این در حالیست که کاروان کشتی ایران هم به عنوان یکی از مدعیان اصلی این مسابقات، مدتهاست در اردوی آماده سازی است.

اهمیت این مسابقات علاوه بر مصاف مدعیان رده سنی امید، نگاه ویژه اتحادیه جهانی کشتی است که با چشم یه مصاف آزمایشی به این پیکارها می نگرد تا در صورت رسیدن به اهداف اصلی از سال آینده بصورت دائمی در تقویم اتحادیه جهانی گنجانده شود.

حمید باوفا سرمربی تیم کشتی فرنگی امید ایران هم اکنون با شاگردانش در اردوی آماده سازی است و تا زمان اعزام به رقابتهای جهانی در خانه کشتی تهران مشغول تمرین خواهند بود.

شاگردان علیرضا رضایی، اما از روز جمعه آینده به اردوی پایانی باز می گردند.این آزادکاران هم که فعلا در مرخصی فعال به سر می برند، باید بزودی همچون فرنگی‌کاران راهی رقابتهای جهانی شوند و با رقبایی ناشناخته دست و پنجه نرم کنند.

رقابت های کشتی آزاد و فرنگی زیر ۲۳ سال جهان (امیدها) روزهای ۳۱ آبان تا ۴ آذرماه به میزبانی لهستان برگزار می شود

/مهر