فحاشی شدید علیه بنگر/ جدل لفظی بین منوچهری و بیک‌زاده

مدافع تیم فوتبال نفت که سابقه حضور در پرسپولیس را دارد از سوی هواداران استقلال به شدت مورد فحاشی قرار گرفت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،استقلال و نفت تهران در چارچوب دیداری از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷:۴۵ به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

* در دقیقه ۲۲ طبق رسم اخیر هواداران استقلال منصور پورحیدری مورد تشویق قرار گرفت.

* در اواسط نیمه اول در صحنه‌ای فرشید اسماعیلی و محسن بنگر طی برخوردی با یکدیگر جدل لفظی پیدا کردند که بعد از این اتفاق هواداران استقلال به شدت علیه بنگر فحاشی کردند و به حضور این بازیکن طی سال‌های گذشته در باشگاه پرسپولیس اشاره کردند.

* در صحنه‌ای محسن بنگر روی پای سرورجبارف تکل خشنی انجام داد که بعد از این اتفاق هواداران استقلال به دلیل عدم اعلام خطا از سوی داور به وی اعتراض کردند.

* در صحنه‌ای امین منوچهری توپ را از دست داد که بعد از این اتفاق در حالی که حمید درخشان درخواست کرد بازیکنان به کار خود ادامه دهند جر و بحث کوچکی بین بیک‌زاده و منوچهری بایت از دست رفتن توپ اتفاق افتاد که درخشان سرمربی نفت اعلام کرد آنها به بحث خود ادامه ندهند.

* بعد از به صدا در آمدن سوت پایان نیمه اول امید ابراهیمی کاپیتان امروز استقلال لحظاتی با بنگر صحبت کرد و او را در خروج از زمین همراهی کرد.

* با وجود ممنوعیت استعمال دخانیات در ورزشگاه امروز هم در فضای ورزشگاه بوی سیگار وجود داشت.

* روی تابلوی تبلیغات کنار زمین در بین دو نیمه جمله‌ای مبنی بر عذرخواهی صدا و سیما به علت تصویربرداری غیراستاندارد از مردم شریف ایران نقش بست.

/فارس