برگزاري اختتاميه نخستين المپياد ورزشي كاركنان دولت نكا

رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان نكا از برگزاري اختتاميه اولين المپياد ورزشي كاركنان دولت در اين شهرستان خبر داد و گفت: اين همايش بزرگ فردا سه‌شنبه برگزار مي‌شود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مجتبی رضایی در گفت‌وگویی اظهار کرد: این جشنواره با هدف افزایش شور و نشاط در بین کارکنان دولت شهرستان برگزار و با استقبال خوب و موفق برادران و خواهران کارکنان دولت روبرو شده است.

وی افزود: برگزاری این المپیادها و توجه به ورزش همگانی از مسائل مهمی است که نباید در مشغله‌های زندگی فراموش شود بلکه باید با برنامه‌ریزی مناسب برای ورزش زمان صرف شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا گفت: توجه به ورزش همگانی در بین کارکنان دولت و بانون از موارد مهمی است که نباید از نظر دور نگه داشته شود چرا که کارکنان دولت به دلیل پشت میزنشینی و بانوان به دلیل سرگرم شدن به امور منزل و فرزندان بیشتر در معرض خطرات ناشی از کم‌تحرکی هستند.

رضایی ادامه داد: بانوان در منزل کارهای مختلف حرکتی انجام می‌دهند اما در کنار همه این موارد برخی از تغذیه‌های نامناسب، استفاده از غذاهای فست‌فودی و افزایش استفاده از وسایل ارتباط جمعی و کنترلی موجب شده است که فعالیت بدنی کمتری داشته و شاهد افزایش چاقی در این بین باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا اظهار کرد: براساس آنچه کارشناسان علم پزشکی اعلام کرده‌اند، چاقی و کم‌تحرکی عامل بسیاری از بیماری‌ها است و لذا باید با افزایش تحرک در بین بانوان و کارکنان دولت از افزایش چاقی جلوگیری شود.

رضایی افزود: اداره ورزش و جوانان نکا توجه به ورزش همگانی را در بین گروه‌های مختلف سنی و اقشار مختلف با قوت در دستور کار قرار دارد تا شاهد جامعه‌ای با نشاط و سالم و قوی باشیم.

این مسؤول با اشاره به برگزاری نخستین المپیاد ورزش کارکنان دولت گفت: در ۱۲ رشته ورزشی از روز چهارشنبه ۲۶ مهر ماه به مدت ۱۰ روز در نکا برگزار شده است.

رضایی، نهادینه کردن ورزش در بین کارکنان دولت و افزایش نشاط و شادابی به کارکنان دولت را از اهداف این دوره از مسابقات اعلام و اظهار کرد: این جشنواره به همت اداره ورزش و جوانان، هیأت ورزش‌های همگانی، کمیته ورزش کارکنان دولت و آموزش و پرورش برگزار ‌شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نکا در پایان گفت: اختتامیه نخستین المپیاد ورزشی کارکنان دولت نکا روز سه‌شنبه ۹ آبان‌ماه ساعت ۱۲:۳۰ در سالن امیرالمومنین(ع) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا برگزار می‌شود./فارس