از ورود دوربین‌ها به ورزشگاه جلوگیری شد/ ایران‌نژاد سوژه‌ هواداران گسترش فولاد

همچون دیدار روز گذشته پرسپولیس و استقلال از دوربین‌های برنامه‌های تولیدی صدا و سیما به ورزشگاه بنیان دیزل هم جلوگیری شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،گسترش فولاد و اکسین البرز در چارچوب در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در طور ۹۰ دقیقه به تساوی رسید تا  دو تیم شانس خود را در وقت‌های اضافه جست و جو کنند.

* بازی اکسین البرز و گسترش فولاد تبریز با حضور ۱۰۰ تماشاگر برگزار شد.

* تنها ۶ عکاس در ورزشگاه حضور دارد و هیچ دوربین فیلمبرداری از برنامه های ۹۰، موج فوتبال و شبکه خبر و شبکه ورزش در ورزشگاه حضور ندارند و تنها دوربین‌های شبکه سهند برای پخش زنده ورزشگاه حضور دارند.

* بازی بسیار سرد و کسل کننده در حال برگزاری است و فرصت گل خاصی را تماشاگران حاضر مشاهده نکردند.

* آخرین بازی اکسین البرز مربوط به مسابقه یک هفته  قبل در لیگ دسته یک در همین ورزشگاه بنیان دیزل برابر تیم ماشین سازی بوده است.

* بهمن کامل بازیکن تبریزی است که تیم در اکسین البرز بازی می‌کند و سابقه بازی در تیم ماشین سازی را دارد.

* اسماعیل فرهادی نیز در زمان مربیگری فیروز کریمی در اکسین سابقه بازی در این تیم را داشته و در حال حاضر پیراهن گسترش فولاد را بر تن کرده است.

* علی لطیفی اولین، سومین، و پنجمین سرمربی تیم اکسین البرز بوده و دومین مربی این تیم فیروز کریمی و چهارمین سرمربی اکسین یحیی‌ گل‌محمدی است که کریمی و گل‌محمدی الان در تبریز مربیگری می‌کنند.

* اسماعیل فرهادی، سید احمد موسوی و مسیح زاهدی سه بازیکن تیم گسترش فولاد بودند که در عکس دسته جمعی تیم حریف حضور داشتند.

*شباهت عجیب محسن ایران‌نژاد با جاسم کرار سوژه تماشاگران حاضر در ورزشگاه شده و ایران نژاد را کرار خطاب می کنند. کرار سابقه ۳ فصل حضور در تیم تراکتورسازی تبریز را داشته است.

* در ترکیب تیم گسترش فولاد نکات جالبی وحود دارد که نشان می دهد این تیم از لحاظ بازیکن به شدت در مضیقه است. سیدی که ذاتا مهاجم است در دفاع بازی می‌کند. سامان نریمان هافبک نفوذی است اما امروز در خط حمله بازی می‌کند. اسماعیل فرهادی که مهاجم نوک است که در امروز در خط هافبک در حال بازی است.

/فارس