بویری: متأسفانه برخی مسائل در لیگ کشتی وجود دارد/ بلفکه با ما قرارداد داشت، اما در فینال پاسخگو نبود

سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه گفت: با توجه به حجم برنامه‌های فنی فدراسیون کشتی، اما رقابت‌های لیگ به نحو مطلوبی برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،ملک محمد بویری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباه نایب قهرمانی تیم کشتی فرنگی سیناصنعت ایذه در مسابقات در لیگ گفت: امسال لیگ در مدت زمان بیشتری برگزار شد و قطعا نسبت به سال‌های پیش بسیار بهتر بود. فدراسیون کشتی با وجود حجم بالایی از برنامه‌ها از جمله رقابت‌های قهرمانی آسیا، کشورهای اسلامی، جهانی و ایندورگیم، با تعامل بسیار خوب رقابت‌های لیگ را نیز به نحو مطلوبی برگزار کرد.

وی درباره میزبانی کاشان در رقابت‌های فینال لیگ افزود: از رسول خادم و مجموعه مدیریتی فدراسیون کشتی و هادی حبیبی رئیس کمیته لیگ تشکر می‌کنم که با حمایت و تلاش خود باعث شدند که مسابقات لیگ با همه فراز و نشیب‌های خود برگزار شود. کاشان میزبان خوبی برای این مسابقات بود و ما از این میزبانی کاملا راضی هستیم. مطمئنم که اگر چند سال کشتی در این شهر ادامه پیدا کند قطعا تماشاگران زیادی به سالن رقابت‌ها خواهند آمد.

بویری در مورد مسائل پیش آمده در دیدار با تیم بیمه رازی و حضور نیافتن بلفکه در فینال تصریح کرد: با این کشتی‌گیر قرارداد داشتیم و تا چند روز قبل از مسابقه نیز با وی در تماس بودم، اما به یکباره دیگر پاسخگوی ما نبود و ما از این موضوع بسیار ناراحتیم. متأسفانه برخی مسائل در لیگ وجود دارد و کشتی‌گیران در حالی که با یک تیم قرارداد دارند و یا قول حضور در آن تیم را داده‌اند به تعهدات خود عمل نمی‌کنند.

وی در مورد برگزاری مسابقات لیگ به صورت غیر متمرکز نیز اظهار داشت: اینکه توانستیم چندین میزبانی را در شهر ایذه داشته باشیم، بسیار خوشحالم. ایذه یکی از شهرهای کشتی خیز استان خوزستان است که علاقمندان بسیاری نیز به کشتی دارد و قطعا برگزاری مسابقات در این شهر باعث پیشرفت و رشد کشتی استان خواهد شد.

سرمربی تیم سیناصنعت ایذه در مورد حضور این تیم در جام باشگاه‌های جهان گفت: برنامه بسیار خوبی برای حضور در این رقابت‌ها داریم و امیدوارم بتوانیم مانند سال گذشته عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کنیم. برگزاری لیگ منافع خوبی برای کشتی‌گیران دارد و می‌تواند به پیشرفت کشتی و حضور کشتی‌گیران در سالن‌های کشتی کمک بسیاری کند. از احمدپور، مدیر سیناصنعت ایذه نیز تشکر می‌کنم که به تعهدات خود نسبت به کشتی‌گیران عمل می‌کند؛ تیم سیناصنعت ایذه در این چند سال گذشته کمک زیادی به کشتی فرنگی استان خوزستان کرده است.

/فارس