هفته به هفته بهتر می‌شویم/ جوانگرایی یس آل گرگان قابل تقدیر است

بازیکن ملی پوش تیم بسکتبال شهرداری تبریز با بیان اینکه جوانگرایی تیم یس آل گرگان قابل تقدیر است اعلام کرد که شهرداری تبریز هفته به هفته بهتر خواهد شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،اصغر کاردوست شامگاه پنجشنبه پس از پیروزی خارج از خانه تیم شهرداری تبریز مقابل یس آل گرگان در هفته دوم لیگ برتر بسکتبال در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در کوارتر نخست به دنبال آنالیز تیم یس آل گرگان بودیم تا نقاط ضعف و قوت آنها را پیدا کنیم و خوشبختانه با دوندگی و شوت‌های موفق بازی را بردیم.

وی افزود: یس آل تیم جوان و خوبی است و نیاز دارد تا به آن بهای بیشتری بدهند، خوشبختانه امسال جوانگرایی بیشتری در لیگ برتر بسکتبال انجام شده و تیم‌های یس آل و مهرام بیشترین جوانگرایی را داشته‌اند.

کاردوست در خصوص حضور دو تیم گرگانی در لیگ برتر بسکتبال تصریح کرد: واقعا باید به بسکتبال گرگان تبریک گفت که دو تیم در لیگ برتر دارد اما بسکتبال گرگان باید به سمتی برود که در تیم ملی بازیکن داشته باشد.

وی ادامه داد: تمام بسکتبالی‌ها می‌دانند که محمدمهدی ایزدپناه گرگانی بوده و برای تیم ملی زحمات زیاد کشیده و گرگان باید بازیکنانی مانند ایزدپناه پرورش دهد.

بازیکن تیم بسکتبال شهرداری تبریز در خصوص شرایط این گفت: هنوز آن تیمی که می‌خواهیم نشده‌ایم و باید سهمیه حضور در رقابت‌های غرب آسیا را کسب کنیم.

کاردوست بیان کرد: ابتدای لیگ برتر است و هفته به هفته خودمان را نشان خواهیم داد، تمام تیم‌ها در حال آنالیز یکدیگر هستند و با گذشت هر هفته جدول شکل می‌گیرد.

، از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور بعدازظهر پنجشنبه تیم‌های یس آل گرگان و شهرداری تبریز در سالن امام خمینی (ره) گرگان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۸۸ بر ۵۸ شهرداری تبریز همراه بود.

/مهر