تیم هندبال هدف پویان جوان قم از حضور در لیگ برتر کشور انصراف داد

قم – تیم هندبال هدف پویان جوان قم به دلیل مشکلات مالی از حضور در لیگ برتر کشور انصراف داد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم هندبال هدف پویان جوان که در ۲ سال اخیر نماینده قم در لیگ برتر هندبال زنان کشور بود به دلیل مشکلات مالی و ناتوانی در حفظ بازیکنان خود و جذب نیروهای جدید از حضور در فصل پیش روی لیگ برتر هندبال زنان انصراف داد.

باشگاه هدف پویان جوان چهارشنبه شب از طریق خروجی رسمی خود، کناره گیری از لیگ برتر هندبال زنان کشور را اعلام کرد تا هندبال قم نماینده‌اش در لیگ برتر زنان کشور را از دست بدهد و تنها تیم صد در صد بومی ورزش استان قم در سطوح برتر ورزش کشور از حضور در این مسابقات باز بماند.

هدف پویان در حالی از حضور در لیگ برتر هندبال کناره گیری کرده است که از هفته‌ها قبل زمزمه‌هایی مبنی بر انصراف این تیم در لیگ برتر به گوش می‌رسید با این حال مسئولان و نزدیکان این باشگاه در هفته‌های اخیر تلاش کرده بودند با جذب حامی مالی مانع از کناره گیری این تیم شوند.

باشگاه هدف پویان جوان قم در بیانیه‌ای تأکید کرده است که اداره کل ورزش و جوانان استان قم و هیئت هندبال استان قم برای بقای این تیم در لیگ برتر تلاش کرده‌اند اما این تلاش‌ها با توجه به وسعت مشکلات باشگاه هدف پویان کافی نبوده است.

این در حالی است که هدف پویان برای حفظ ۲ بازیکن ملی پوش و بومی خود در تیمش و نیز جذب حداقل یک یا ۲ بازیکن جدید برای فصل پیش رو، نیاز به ۴۰ میلیون تومان بودجه دیگر داشت اما به دلیل همین خلأ ۴۰ میلیونی مجبور به کناره گیری از لیگ برتر شد.

هدف پویات تأکید کرده فعالیت‌های این باشگاه همانند گذشته ادامه می‌یابد و انصراف از لیگ برتر خللی در برنامه‌ای این تیم ایجاد نمی‌کند با این حال ورزش استان قم، امروز چشم و چراغ خود در سطح اول ورزش بانوان کشور را از دست داده است.

/مهر