گسترش فولاد مشکلاتی در خط دفاع دارد

تبریز – سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: گسترش فولاد مشکلاتی در خط دفاع دارد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،فیروز کریمی عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران در نشست خبری بعداز بازی گسترش فولاد تبریز با سپاهان اظهار داشت: بازی خوبی بود و ما در این مدت تلاش کردیم تا مشکلات ساختار دفاعی تیممان را حل کنیم.

وی سپس با تاکید بر اینکه در این مسابقه هر دو تیم در زمین خودشان تجمع می‌کردند، گفت: ما قول می ‌دهیم بازی‌های زیباتری را به نمایش بگذاریم و برای همین از هودارانمان می ‌خواهیم به ورزشگاه بیایند.

کریمی با تاکید بر اینکه ترمیم خط دفاع مصیبت بزرگی بود، ادامه داد: دو بازیکن گسترش فولاد برای هواخوری در تبریز حضور داشتند. غیبت برخی از بازیکنان کمر تیمم را شکسته است.

وی سپس با بیان اینکه سعی کردیم در این مدتی که هستیم مشکلات خط دفاعی را برطرف کنیم و خوشبختانه تا حدی موفق بودیم، گفت: به دنبال ساختارسازی در خط دفاع هستیم.

کریمی در خصوص اعتراضش به پنالتی که گرفته  نشد، گفت: اعتراضی نداشتم چراکه داور مسابقه خوب و منطقی قضاوت کرد.

وی سپس در خصوص مصدومیت میلاد فخرالدینی و آندرانیک تیموریان گفت: آنها قطعاً به بازی‌های بعدی نمی‌ رسند، باشگاه باید به آنها رسیدگی کند تا وضعیت‌شان بهتر شود.

وی گفت: تعدادی از بازیکنان ‌ما نیز از قبل مصدوم بودند و همه آنها را در نیم‌ فصل از لیست خارج می‌ کنیم.

سرمربی گسترش فولاد با تاکید بر اینکه دست ما خالی است، گفت: برای اینکه یک نفر را به زمین بیاوریم باید جای چهار نفر را در زمین تغییر دهیم.

کریمی با اشاره به اینکه من وضعیت تیم را دیده‌ ام و مسئولیت آن را قبول کرده ‌ام، گفت: اصلاً فکر نمی‌ کردم بازیکنان با کوچک ‌ترین فشاری مصدوم شوند.

در دومین روز از هفته دهم لیگ برتر فوتبال، امروز پنجشنبه تیم گسترش فولاد در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف سپاهان رفت که این مسابقه در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید.

گسترش با این تساوی، ۸ امتیازی شد و موقتا با دو پله صعود، از قعر جدول جدا شد. تیم سپاهان هم ۱۱ امتیازی شد و جای صنعت نفت را در رده دهم گرفت.

/مهر