بسکتبال گرگان بهترین تماشاگران ایران را دارد

گرگان – بازیکن جدید تیم بسکتبال شهرداری گرگان حضور در این شهر را آرزوی خود عنوان کرد و به تمجید از تماشاگران بسکتبال گرگان پرداخت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مسعود سلیمانی  پس از شکست خانگی تیم شهرداری گرگان در مقابل تیم پالایش نفت آبادان در هفته نخست لیگ برتر بسکتبال اظهار کرد: بازی بسیار خوبی انجام دادیم و شایسته پیروزی بودیم.­ اگر در برخی لحظات که بازی نزدیک دنبال می شد کم تجربگی نمی کردیم می توانستیم برنده بازی باشیم.

سلیمانی که اصالتاً کرمانشاهی است، افزود: چهار بازیکن غیر بومی که به گرگان آمده اند که یک بازیکن سابقه دعوت به تیم ملی الف و دو بازیکن سابقه حضور در تیم ملی ب را در کارنامه دارند و سایر بازیکنان تیم بسیار جوان هستند.

وی ادامه داد: حدود یک ماه است که تیم تشکیل شده، همه بازیکنان (به جز عدنان دورقی) در کنار هم تمرین می کنیم و در مشهد اردویی را پشت سر گذاشتیم اما این بازی جدی ترین محک ما بود.

وی که امتیازآورترین بازیکن گرگان در این بازی بود درباره عملکرد خود اظهار کرد: همه بازیکنان زحمت کشیدند تا بتوانیم امتیازی کسب کنیم و امتیازاتی که من کسب کردم حاصل کار تیم بود.

این بازیکن تیم شهرداری درباره پیش بینی عملکرد امسال تیم بیان کرد: با بازیکنان بومی و تماشاگران پرشوری که این شهر دارد کسب جایگاه خوب در جدول دور از دسترس نیست.

سلیمانی با تمجید از تماشاگران بسکتبال گرگان تصریح کرد: من همواره دوست داشتم که برای گرگان بازی کنم و خدا را شکر می کنم که این فرصت امسال نصیب من شده و امیدوارم تا با ارائه عملکرد بسیار خوب رضایت تماشاگران را فراهم کنم.

 در هفته نخست لیگ برتر بسکتبال تیم شهرداری گرگان در خانه با نتیجه ۷۶ بر ۷۱ مغلوب تیم پالایش نفت آبادان شد.

/مهر