قوچان‌نژاد: هیرنفین فراتر و مهمتر از من است/مصدومیت زنلی بر عملکرد تیم تاثیر داشت

مهاجم ایرانی هیرنفین درباره عدم گلزنی‌‎اش مثل فصل گذشته گفت: هیرنفین فراتر و مهمتر از رضا است. من همیشه بیشترین تلاشم را می‌کنم و بیشتر از این نمی‌توانم بگویم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،به نقل از سایت فین آنلاین هلند، رضا قوچان نژاد فصل گذشته موفق شد ۱۹ گل برای هیرنفین در لیگ هلند بزند اما او در این فصل با گذشت ۸ بازی از لیگ فقط ۲ گل برای تیمش زده است. آخری باری که مهاجم ایرانی گلزنی کرد در تاریخ ۱۰ سپتامبر در دیدار مقابل آیندهوون بود که با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شدند.

رضا درباره این موضوع گفت: هیرنفین فراتر و مهمتر از رضا است. من همیشه بیشترین تلاشم را می‌کنم و بیشتر از این نمی‌توانم بگویم.

مهاجم ایرانی در ادامه درباره غیبت آربر زنلی، مهاجم کوزوویی هیرنفین به خاطر مصدومیت عنوان داشت: طبیعی است او بازیکن کلیدی ما بود و نبود او بر عملکرد تین تاثیر می‌گذارد. این باعث تاسف است که او را در ترکیب تیم نداریم اما ما باید با بازیکنانی که داریم عمل کنیم و با آنها به جلو حرکت کنیم.

مارکو روجاس در جناح چپ جایگزین زنلی شده است اما او کمکی به گلزنی رضا نکرده است. قوچان نژاد درباره این جابه جایی گفت: مارکو ویژگی های خاص خودش را دارد و او در مسیر خودش حرکت می‌کند و در نهایت باید بگویم هر کدام از آن دو صفات خاصی دارند.

/فارس