انگیزه زیادی برای دیدار مقابل پتروشیمی بندرامام داریم

گرگان – سرمربی تیم بسکتبال یس آل گرگان گفت: انگیزه بسیار زیادی برای دیدار هفته نخست مقابل تیم قدرتمند پتروشیمی بندرامام داریم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،صالح مخدومی در خصوص دیدار تیم‌های پتروشیمی بندرامام و یس آل گرگان از هفته نخست لیگ برتر بسکتبال که عصر دوشنبه در ماهشهر برگزار می‌شود، اظهار کرد: خوشبختانه شرایط تیم خوب است و بازیکنان ما آماده‌اند و انگیزه زیادی برای این دیدار سخت داریم.

وی افزود: پتروشیمی بندرامام یکی از بهترین مربیان و مجموعه‌ای از بهترین بازیکنان ایران از جمله اوشین ساهاکیان، سجاد مشایخی، سعید داورپناه، میثم میرزایی و بهنام یخچالی را در اختیار دارد و از بازیکنان خارجی خوبی هم برخوردار است.

مخدومی تصریح کرد: رویارویی با تیم پتروشیمی بندرامام در هفته نخست لیگ برتر را به فال نیک می‌گیریم و با تمام توان به جنگ این تیم قدرتمند خواهیم رفت.

وی ادامه داد: تمرینات زیادی برای دیدار مقابل پتروشیمی پشت سر گذاشتیم و سعی کردیم روحیه جنگندگی بازیکنان را برای این دیدار سخت حفظ کنیم.

وی یادآور شد: بازیکنان ما تجربه کمی دارند اما تمام تلاش خود را انجام دادیم تا این ضعف را با دادن انگیزه به آنها جبران کنیم.، از هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور تیم‌های پتروشیمی بندرامام و یس آل گرگان راس ساعت ۱۶ دوشنبه در ماهشهر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

/مهر