بازیکن آلومینیوم از بیمارستان ترخیص شد

صائب یونسی، بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان که در دیدار این تیم با خیبر در خرم آباد بر اثر پرتاب سنگ یک تماشاگر نما از ناحیه سر مصدوم و دچار خونریزی شده بود پس از مداوا و تایید پزشک از بیمارستان ترخیص شد. به گزارش مازند اسپرت: تیم آلومینیوم هرمزگان که تا دقایق پایانی بازی […]

صائب یونسی، بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان که در دیدار این تیم با خیبر در خرم آباد بر اثر پرتاب سنگ یک تماشاگر نما از ناحیه سر مصدوم و دچار خونریزی شده بود پس از مداوا و تایید پزشک از بیمارستان ترخیص شد.

به گزارش مازند اسپرت: تیم آلومینیوم هرمزگان که تا دقایق پایانی بازی با خیبر با نتیجه ۱-۰ عقب افتاده بود داود حقدوست ؛ سرمربی آلومینیوم سومین تعویض خود را انجام می دهد و در دقیقه ۸۵ صائب یونسی ۱۹ ساله به جای بابک پورغلامی وارد زمین می شود ولی پس از ۳ دقیقه بازیکن تازه وارد آلومینیوم به دلیل پرتاب سنگ به شدت از ناحیه سر مصدوم و دچار خونریزی شده و بلافاصله به بیمارستان منتقل می شود.

داود حقدوست در خصوص آخرین وضعیت صائب یونسی به ” ورزش سه ” گفت : خوشبختانه حال عمومی یونسی خوب است و خطری او را تهدید نمی کند و ضمناً هیچ عیادتی توسط تماشاگران و یا نمایندگان آنها از بازیکن ما به عمل نیامد.

 

منبع:ورزش سه