فان‌خال:قهرمان‌نمی‌شویم‌ولی‌لیورپول‌را‌می‌بریم

لوئیس فان خال، سرمربی منچستریونایتد عنوان کرد که تیمش این فصل نمی‌تواند قهرمان لیگ برتر شود ولی مقابل لیورپول در بازی پیش روی دو تیم، پیروز خواهد شد.     به گزارش “مازنداسپرت“، شیاطین سرخ در ۴ بازی اول خود ۷ امتیاز به دست آورده و عملکرد پرفراز و نشیبی داشته اند. با وجود تابستان […]

لوئیس فان خال، سرمربی منچستریونایتد عنوان کرد که تیمش این فصل نمی‌تواند قهرمان لیگ برتر شود ولی مقابل لیورپول در بازی پیش روی دو تیم، پیروز خواهد شد.

 

 

به گزارش “مازنداسپرت“، شیاطین سرخ در ۴ بازی اول خود ۷ امتیاز به دست آورده و عملکرد پرفراز و نشیبی داشته اند. با وجود تابستان پرخرجی که یونایتد پشت سر گذاشت، فان خال قول قهرمانی به هواداران این تیم نداد ولی عنوان کرد که مقابل لیورپول پیروز خواهند شد.
او گفت:” قهرمانی نه ، شاید رده ی دوم یا سوم واقع گرایانه تر باشد ولی برای فصل بعد مسلما برای قهرمانی می‌جنگیم.”
فان خال درباره شکست مقابل سوانسی گفت:” متاسفم. مقصر شکست من بودم. نگران نباشید، روز شنبه (مقابل لیورپول) پیروز خواهیم شد.”
فان خال به تمجید از هواداران منچستر پرداخت و گفت:” در بارسلونا، برای اعتراض پرچم سفید تکان می‌دهند، در مونیخ سوت می‌زنند و هواداران آژاکس اسم مربی قبلی را صدا می‌زنند. در منچستر همه پشت مربی و تیم هستند. برای همین است که هواداران یونایتد بهترین هواداران دنیا هستند.”
منبع:ورزش۳