کلانتری : فجر تیمی است همیشه آماده و برای پیروزی به میدان می رود

سرمربی فجر شهید سپاسی گفت:بازی سختی در مقابل ایران جوان داریم و این را به خوبی می‌دانیم که همیشه جنوبی‌ها فوتبال را به خوبی درک و فوتبال را می شناسند. اما ما هم فجر سپاسی هستیم و در مقابل هر تیمی آماده و برای پیروزی به میدان می رویم

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در رابطه با بازی روز تیم فوتبال فجر شهید سپاسی  شیراز مقابل ایران جوان بوشهر در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، گفت: خدا را شکر ما تمرینات خودمان را بعد از پیروزی و اتفاقاتی که در بازی با خونه به خونه  بابل برایمان رخ داد تمرینات خود را به طور منظم برگزار کردیم  و  تمام بچه‌های ما چه از نظر روحی و چه از نظر سلامتی در آمادگی کاملی به سر می‌برند.

وی در ادامه، گفت: ما روز یکشنبه بازی سختی در مقابل ایران جوان بوشهر داریم و این را به خوبی می‌دانیم که همیشه جنوبی‌ها فوتبال را به خوبی درک و  فوتبال را می شناسند. تیم ایران جوان یکی از تیم‌های خوب لیگ امسال است اما ما هم فجر سپاسی هستیم.

سرمربی فجر شهید سپاسی، گفت:  تیم فجر هم این آمادگی را دارد که در لیگ در مقابل هر تیمی به خوبی بازی کند و انشاءالله می‌رویم که با یک بازی خوب و تماشاگرپسند سه امتیاز این بازی را بگیریم و شرایط خودمان را در جدول لیگ بهتر کنیم.

کلانتری همچنین در مورد اتفاقات هفته قبل در بازی با خونه به خونه بابل که آیا باشگاه شکایت کرده‌اند یا خیر، گفت: من اطلاعی از این موضوع ندارم و قطعاً باشگاه شکایت کرده است.

/فارس