گزارش تصویری کلاس داوران ملی فوتبال به میزبانی مازندران / عکاس : اکبر قاسمپور

مازند اسپرت ؛رییس کمیته داوران فوتبال مازندران از برگزاری کلاس داوران ملی فوتبال به میزبانی مازندران خبر داد.   به گزارش مازند اسپرت ؛ سید عباس بهروش رییس کمیته داوران فوتبال مازندران از برگزاری کلاس داوران ملی فوتبال به میزبانی مازندران خبر داد و گفت:کلاس ارتقا داوران فوتبال برای کسب درجه ملی با حضور ۳۰داور زن و […]

2542مازند اسپرت ؛رییس کمیته داوران فوتبال مازندران از برگزاری کلاس داوران ملی فوتبال به میزبانی مازندران خبر داد.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ سید عباس بهروش رییس کمیته داوران فوتبال مازندران از برگزاری کلاس داوران ملی فوتبال به میزبانی مازندران خبر داد و گفت:کلاس ارتقا داوران فوتبال برای کسب درجه ملی با حضور ۳۰داور زن و مرداز سراسر کشور به مدت۳روز از ۱۷ تا ۱۹ شهریور به میزبانی ساری برگزار گردید.

رییس کمیته داوران فوتبال مازندران گفت:تدریس دوره بر عهده مسعود عنایت٬مدرس فیفا و رییس کمیته داوران کشور بود که محمدباقر طاهری به عنوان مدیر کلاس در این دوره به ایشان کمک نمودند.

بهروش در پایان خاطر نشان کرد: در این دوره شرکت کنندگان با آخرین قوانین فیفا بصورت تئوری و عملی آشنا گردیدند که در پایان کلاس از داوران آزمون تئوری و عملی قوانین داوری فوتبال مطابق با آخرین معیارهای فیفا به عمل آمد که پس از بدست آوردن حد نصاب قبولی آزمون به درجه ملی ارتقا خواهند یافت.