نویر خواهان تغییر در جریمه‌ خطای دروازه بان ها

سنگربان تیم ملی آلمان خواستار تخفیف در جریمه خطاهای دروازه‌بانان شد. به گزارش مازند اسپرت:مانوئل نویر در گفتگو با “بیلد اشپورت” ضمن ناعادلانه دانستن جریمه‌هایی که فیفا برای دروازه‌بانان وضع کرده گفت:” چرا دروازه‌بان درصورت یک لمس ساده بازیکن حریف که منجر به سرنگون شدن او شود باید کارت قرمز دریافت کند و حال آنکه […]

سنگربان تیم ملی آلمان خواستار تخفیف در جریمه خطاهای دروازه‌بانان شد.

به گزارش مازند اسپرت:مانوئل نویر در گفتگو با “بیلد اشپورت” ضمن ناعادلانه دانستن جریمه‌هایی که فیفا برای دروازه‌بانان وضع کرده گفت:” چرا دروازه‌بان درصورت یک لمس ساده بازیکن حریف که منجر به سرنگون شدن او شود باید کارت قرمز دریافت کند و حال آنکه آن بازیکن الزاما خطرساز ظاهر نشده بوده است؟”
وی افزود:” بهتر است در زمینه مقرراتی که برای خطای دروازه‌بانان داخل محوطه جریمه‌شان وضع شده تجدیدنظر شود. این مقررات دروازه‌بان را هم مستحق دریافت کارت قرمز می‌دانند و هم یک ضربه پنالتی به حریف می‌دهند؛ و این یعنی دو جریمه برای یک خطا. البته بحث من مسلما خطاهای مغرضانه و خطرناک نیست.”
گفتنی است علی‌رغم این اظهارات، نویر دروازه‌بانی است که در ۲۸۶ بازی بوندسلیگایی یک بار هم با کارت قرمز داور جریمه نشده است.

منبع:ورزش سه