دراکسلر: در شالکه فشارها خیلی زیاد بود

ستاره شالکه که اخیرا به ولفسبورگ پیوسته است، یکی از مهم‌ترین دلایل این تصمیش را فشار زیادی که روی شالکه‌ای ها بود عنوان کرد. به گزارش مازند اسپرت:جولیان دراکسلر با اشاره به توقعات بالا از شالکه، این مسئله را علت اصلی تصمیمش برای جدایی از این تیم دانست و به “کیکر” گفت:” من به این […]

ستاره شالکه که اخیرا به ولفسبورگ پیوسته است، یکی از مهم‌ترین دلایل این تصمیش را فشار زیادی که روی شالکه‌ای ها بود عنوان کرد.

به گزارش مازند اسپرت:جولیان دراکسلر با اشاره به توقعات بالا از شالکه، این مسئله را علت اصلی تصمیمش برای جدایی از این تیم دانست و به “کیکر” گفت:” من به این نتیجه رسیده بودم که دیگر توانش را ندارم زیر آن همه فشار و توقعات بالایی که از بازیکنان شالکه وجود دارد مقاومت کنم.
خودم شش ماه دوری از میادین به دلیل مصدومیت را هم پشت سر گذاشته بودم و حس می‌کردم وقت آن رسیده که راهم را عوض کنم و بختم را در تیم‌های دیگری بیازمایم. البته این بدان معنی نیست که من هیچ احساسی نسبت به شالکه ندارم. اتفاقا تجربه دوست داشتنی و زیبایی بود که توانستم بخشی از باشگاهی مثل شالکه باشم که هوادارانش با تمام تار و پود وجودشان با این تیم زندگی می‌کنند؛ اما زمانی رسید که من به غیر از فوتبال با ماجراهای دیگری هم درگیر شده بودم.”
گفتنی است دراکسلر که از سال ۲۰۰۱ پیراهن شالکه را بر تن می‌کرد، در آخرین روزهای مهلت نقل و انتقالات تابستان جاری درحالی در ازای مبلغ ۳۵ میلیون یورو به ولفسبورگ پیوست که یوونتوس مدت‌ها بود برای بردن وی به ایتالیا پافشاری می‌کرد.