قطری ها با داور یاسین پیشرو را بردند

تیم فوتسال یاسین پیشرو در دومین دیدار خود نیز در دوحه برابر تیم ملی قطر با اتفاقات عجیبی نتیجه را واگذار کرد.   به گزارش “مازنداسپرت“، شاگردان غیاثی که خود را برای حضور در ادامه لیگ برتر فوتسال ایران آماده می کنند، با توجه به تعطیلی لیگ اردوی آماده سازی شان را در قطر دنبال […]

تیم فوتسال یاسین پیشرو در دومین دیدار خود نیز در دوحه برابر تیم ملی قطر با اتفاقات عجیبی نتیجه را واگذار کرد.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، شاگردان غیاثی که خود را برای حضور در ادامه لیگ برتر فوتسال ایران آماده می کنند، با توجه به تعطیلی لیگ اردوی آماده سازی شان را در قطر دنبال می کنند و دو دیدار تدارکاتی نیز در این کشور برابر میزبان انجام دادند.

یاسین پیشرو که در دیدار اول خود برابر این حریف موفق شده بود با نتیجه ۴ بر یک به برتری دست یابد، امروز نیز در دومین رویایی برابر تیم ملی قطر در حالی که از حریف پیش بودند با ناداوری میزبان نتیجه را واگذار کردند.

قطری ها که باخت ۴ گله در دیدار اول برابر یاسین پیشرو را باور نداشتند برای جبران این نتیجه دست به هر کاری زدند و در دومین دیدار خود برابر نماینده قم ابتدا با مصدوم کردن علیرضا وفایی، ملی پوش یاسین پیشرو و در ادامه نیز با اخراج مجید کوهستانی نتیجه را به سود برگرداندند.

تیم ملی قطر که از چند بازیکنان برزیلی الاصل سود نیز سود می برد تصور شکست دوباره برابر یاسین پیشرو به عنوان تیمی باشگاهی از ایران را نداشت.

در این دیدار محمد کرمانی و مسلم اولاد قباد زننده دو گل یاسین پیشرو بودند و در حالی که نتیجه به سود این تیم در حال جریان بود داور دیدار با اخراج ناحق مجید کوهستانی عرصه را بر شاگردان غیاثی تنگ کرد و در نهایت قطری ها با نتیجه ۳ بر دو این دیدار را به سود خود پایان دادند.

 

منبع:ورزش۳