سرنوشت ایران در اختیار دو ایرانی

تیم کشتی فرنگی ایران با وجود نتایج نه چندان مناسب در رقابت های جهانی لاس و گاس می تواند امشب با درخشش حبیب الله اخلاقی کشتی گیر وزن ۸۵ خود به مقام نایب قهرمانی جهان برسد.     به گزارش “مازنداسپرت“، اگر امروز حبیب الله اخلاقی تا کشتی رده بندی بالا بیاید و نماینده ی […]

تیم کشتی فرنگی ایران با وجود نتایج نه چندان مناسب در رقابت های جهانی لاس و گاس می تواند امشب با درخشش حبیب الله اخلاقی کشتی گیر وزن ۸۵ خود به مقام نایب قهرمانی جهان برسد.

 

 

به گزارش “مازنداسپرت“، اگر امروز حبیب الله اخلاقی تا کشتی رده بندی بالا بیاید و نماینده ی اکراین نتیجه نگیرد ، ایران روی سکوی سوم خواهد رفت، اگر اخلاقی مدال بگیرد و سامان طهماسبی ایرانی الاصل از آذربایجان حذف بشود ایران نایب قهرمان خواهد شد.

روسیه با ۴۵ امتیاز قهرمانی خود در این رقابت ها را قطعی کرده است و تیم های آذربایجان با ۳۱ امتیاز، اوکراین با ۲۵ امتیاز و ایران و قزاقستان با ۲۳ امتیاز در مکان‌های بعدی قرار دارند.همچنین بلاروس نیز با ۲۱ امتیاز ششم است و تیم‌های ترکیه و قرقیزستان با ۲۰ امتیاز همچنان شانس ایستادن بر سکوی جهان را دارند.

تیم ایران که روز گذشته می توانست حداقل سه مدال بگیرد و حتی گام بلندی به سوی تکرار قهرمانی بردارد، در نهایت با حبیب اخلاقی کارخود را در این رقابت ها پایان خواهد داد.

منبع:ورزش۳