کاستا: در تیم ملی اسپانیا کم کاری نکرده ام

دیگو کاستا که بار دیگر از سوی دل بوسکه به تیم ملی اسپانیا دعوت شده بود، نتوانست در برابر اسلواکی و مقدونیه گلزنی کند.   به گزارش “مازنداسپرت“، کاستا در چند اردوی تیم ملی اسپانیا به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ حضور نداشت اما برای دو دیدار حساس مقابل اسلواکی و مقدونیه بار دیگر به […]

دیگو کاستا که بار دیگر از سوی دل بوسکه به تیم ملی اسپانیا دعوت شده بود، نتوانست در برابر اسلواکی و مقدونیه گلزنی کند.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، کاستا در چند اردوی تیم ملی اسپانیا به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ حضور نداشت اما برای دو دیدار حساس مقابل اسلواکی و مقدونیه بار دیگر به تیم ملی اسپانیا بازگشت. او البته همچنان در امر گلزنی برای لاروخا، یک ناکام تمام عیار باقی ماند.

مهاجم برزیلی الاصل چلسی در همین رابطه به AS گفت:” سعی می کنم بهتر شده و در بازی های بعدی برای اسپانیا گلزنی کنم. اینکه برای تیم ملی موفق به گلزنی نمی شوم، بخاطر کم کاری من نیست بلکه در این زمینه بیشتر بدشانسی آورده ام.
به تمریناتم در چلسی ادامه داده و همه تلاشم را می کنم تا پیشرفت کرده و در بازی های بعدی اگر دعوت شدم، مهره موثری برای اسپانیا باشم. به شخصه از ناکامی در گلزنی برای اسپانیا ناراحتم. نتوانستم برابر مقدونیه گلزنی کنم اما از کسب پیروزی و سه امتیاز حساسی که به دست آوردیم خوشحالم.”

کاستا در مورد کارت زردی که برابر مقدونیه دریافت کرد و به همین دلیل از بازی بعدی اسپانیا محروم شد گفت:” جدی؟ اصلا نمی دانستم دو کارته شده ام و از بازی برابر لوکزامبورگ محروم خواهد بود.”

 

منبع:ورزش۳