با درخشش ” امیرعلی رزاقی ” ؛ رسانه ای ها در دیداری دوستانه سازمان مدیریت پسماند را شکست دادند + عکس

منتخبی از بازیکنان تیم رسانه ورزش مازندران در غالب تیم فوتسال رسانه در دیداری دوستانه سازمان مدیریت پسماند را شکست داد .   به گزارش مازند اسپرت ؛ عصر امروز در دیداری دوستانه منتخبی از بازیکنان رسانه ورزش مازندران در غالب تیم فوتسال ، به میربانی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری در سالن دانشگاه امام […]

85858منتخبی از بازیکنان تیم رسانه ورزش مازندران در غالب تیم فوتسال رسانه در دیداری دوستانه سازمان مدیریت پسماند را شکست داد .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ عصر امروز در دیداری دوستانه منتخبی از بازیکنان رسانه ورزش مازندران در غالب تیم فوتسال ، به میربانی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری در سالن دانشگاه امام محمد باقر مرکز استان به مصاف هم رفتند که در این دیدار پرگل رسانه ای ها موفق شدند با درخشش امیر علی رزاقی با نتیجه ۵ بر ۳ میزبان خود را شکست دهند .

در این دیدار که رسانه ها غایبین زیادی هم داشتند ، گل های این تیم توسط امیر علی رزاقی ( ۴ گل ) – مهدی رضی ( ۱ گل ) به ثمر رسید و گل های تیم میزبان توسط  علیرضا حسین پور (۲گل)و رضا حبیبی (۱گل) به ثمر رسید .

به گزارش مازند اسپرت ؛ در این دیدار که در غیاب حمید کلانتری و کیوان سیر ، مهدی عیسایی یکی از مربیان کاربلد استان مازندران درون دروازه رسانه ای ها ایستاده بود ، با درخشش خیره کننده این دروازبان همراه شد . عیسایی در طول بازی بارها جلوی حملات تیم حریف را گرفت و در صحنه ای هم ضربه پنالتی مهاجم تیم حریف را دفع کرد تا با درخشش خیره کننده او و امیر علی رزاقی رسانه ای ها در این دیدار پیروز شوند .