پیش بازی نساجی- پیکان؛ در اندیشه صعود با آسانسور

این بازی از ساعت ۱۷:۱۵ روز چهارشنبه و با قضاوت محمدرضا فغانی برگزار می شود… به گزارش مازند اسپرت: بعد از برد شیرین و مهم نساجی برابر خونه به خونه بابل در دربی مازندران، شاگردان آلوز تمرینات خود را جهت کسب امتیاز مقابل پیکان انجام می دهند، آلوز با ایجاد تمرین های متنوع راه های […]

این بازی از ساعت ۱۷:۱۵ روز چهارشنبه و با قضاوت محمدرضا فغانی برگزار می شود…

به گزارش مازند اسپرت:

بعد از برد شیرین و مهم نساجی برابر خونه به خونه بابل در دربی مازندران، شاگردان آلوز تمرینات خود را جهت کسب امتیاز مقابل پیکان انجام می دهند، آلوز با ایجاد تمرین های متنوع راه های کسب امتیاز مقابل حربف قدرتمندشان را با شاگردان خود مررو کرد و باید دید چهارشنبه شاگردانش چه کار خواهند کرد. اما در آن سوی میدان شاگردان مرزبان، که تا اخرین روز ها با حکم کمیته انظباطی در لیگ برتر حضور داشتند، با بازیکنان متشکل از تیم های لیگ برتری پا به عرصه مسابقات گذاشتند. مرزبان به نشانه اعتراض به حکم کمیته انظباطی از سمت خود در پیکان استعفا داد ولی هیئت مدیره پیکان با استعفا او مخالفت کردند.

 

 

نکات و حواشی دیدار

 

*نساجی مازندران دیروز مجوز ادامه فعالیت خود جهت حضور در ادامه مسابقات را دریافت کرد. نساجی به همراه پاس همدان، آلومینیوم هرمزگان و ایرانجوان چهار باشگاهی بودند که تا ساعت ۱۶ دوشنبه وقت داشتند  با فدراسیون تصویه حساب نمایند که از این میان تنها نساجی متعاقب دستور کمیته انظباطی عمل کرد و با تلاش های فراوان عوامل باشگاه، نساجی بیش از ۱ میلیارد بدهی خود را پرداخت کرد.

 

*پیکان تهران تا اینجای کار با کسب سه پیروزی و یک مساوی بهترین عملکرد را در جدول رده بندی دارد. نکته جالب توجه عدم گل خورده پیکان در ۴ بازی انجام شده است.

 

*آخرین باری که نساجی با در تهران به میدان رفت  به ۲۴ فروردین برمی گردد. نساجی در آن روز با حمایت هواداران خود مهمان تیم نیروی زمینی بود با گل دقایق پایانی مصطفی نوربخش مقابل حریف خود به برتری رسید.

 

*پیکان تنها تیم دسته اولی حاضر در مسابقات جام حذفی می باشد. پیکانی ها یکشنبه و در استادیوم آزادی مصاف سختی با پرسپولیس دارند. پیکانی ها می توانند روی ۹۰ دقیقه تبلیغات محصولات ایران خودرو بر روی پیراهن خود حساب باز کنند.

 

*پیکان تهران همواره در لیگ دسته اول و لیگ برتر در حال رفت و آمد بود و از این رو به آسانسور لیگ برتر معروف شدند. آنها فصل قبل با وجود بازیکنانی همچون مهدی رحمتی و جی لوید ساموئل باز هم نتوانستند در لیگ برتر ماندگار شوند و به لیگ دسته اول کشور بازگشتند.

 

*پیکان در فصل هایی که از لیگ برتر به دسته ۱ سقوط میکرد، هیچگاه با نساجی همگروه نشده بود.

 

*کاروان تیم نساجی عصر دوشنبه و بعد از بازدید از آسایشگاه معلولین ذهنی لموک قائمشهر را به مقصد تهران ترک کردند و اردوی خود را در مجموعه ورزشی انقلاب پیگیری می کند. 

 

*شنیده شده باشگاه نساجی در نظر دارد پاداش برد مقابل خونه به خونه را قبل از بازی با پیکان به عوامل تیم پرداخت کند تا با روحیه بیشتری به مصاف حریف تهرانی خود بروند.

 

*کیوان وحدانی، مهاجم جوان نساجی سابقه بازی در تیم پیکان را در کارنامه خود دارد. وی فصل قبل در پیکان توپ میزد.

 

* نساجی این بار هم تنها نیست. دو دستگاه اتوبوس از سوی باشگاه و تعداد زیادی ماشین شخصی فردا عازم تهران هستند تا نساجی را در این دیدار تنها نگذارند.

 

* مرتضی آقاخان و حمید کاظمی بهترین گلزنان دو تیم هستند. آقاخان با ۳ گل در صدر جدول گلزنان قرار دارد و حمید کاظمی با ۲ گل در تعقیب او می باشد.

 

* بازی در استادیوم شهدا شهر قدس برگزار می شود. چمن مخملی این استادیوم بعد از استادیوم آزادی بهترین چمن ایران می باشد. 

 

آدرس استادیوم شهدا شهر قدس: تهران، کیلومتر ۲۰ جاده بزرگراه فتح، شهر قدس، بلوار شهید کلهر، ابتدا خیابان سی متری شهدا

منبع:نساجي اسپرت