شکست واترپلوی جوانان ایران مقابل مکزیک

تیم واترپلوی جونان ایران با قبول شکست مقابل مکزیک از راهیابی به جمع ۱۲ تیم برتر جهان بازماند و باید در ادامه مسابقات با چین بازی کند. به گزارش مازند اسپرت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ سومین دیدار تیم واترپلو جوانان ایران در چارچوب هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان […]

تیم واترپلوی جونان ایران با قبول شکست مقابل مکزیک از راهیابی به جمع ۱۲ تیم برتر جهان بازماند و باید در ادامه مسابقات با چین بازی کند.

به گزارش مازند اسپرت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ سومین دیدار تیم واترپلو جوانان ایران در چارچوب هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان جهان آلماتی امروز سه شنبه برگزار شد.

این دیدار بین تیم های ایران و مکزیک برگزار شد که ملی پوشان جوان با وجود تلاش فراوان با نتیجه ۱۸-۱۳ بازی را به حریف آمریکایی خود واگذار کردند. با این حساب ایران به مقام چهارم گروه C بسنده کرد و از راهیابی به جمع ۱۲ تیم برتر بازماند. ملی پوشان ایران باید در ادامه مسابقات به مصاف چین دیگر نماینده قاره آسیا بروند.

جوانان ایران باید از فردا (چهارشنبه) شانس خود را برای کسب جایگاه سیزده تا هجدهم آغاز کنند. در نخستین مسابقه از ساعت ۱۱:۴۰ به وقت محلی بازی دو تیم ایران و چین (تیم پنجم گروه B) آغاز می شود.