لیگ دسته اول فوتسال کشور با حضور ٢٠ تیم قرعه کشی شد + گروه بندی

مراسم قرعه کشی لیگ یک فوتسال کشور امروز برگزار گشت و تیم ها حریفان خود را شناختند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مراسم قرعه کشی لیگ دسته اول فوتسال کشور صبح امروز با حضور سلیمانی دبیر سازمان و نمایندگان تیم های لیگ یکی راس ساعت ۱۱ در محل جلسات مرکز آکادمی فوتبال ایران-تهران برگزار شد.

این رقابتها با حضور بیست تیم در دو گروه ۱۰ تیمی که به صورت دوره ای و رفت و  برگشت برگزار خواهد گشت که در نهایت  بر حسب امتیازات به دست آمده تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله نهایی مسابقات صعود خواهد کرد.

مرحله نهایی این مسابقات نیز با حضور ۴ تیم در یک گروه به صورت رفت و برگشت و دوره ای برگزار می گردد و در نهایت تیم های اول و دوم مسابقات در مرحله نهایی به لیگ برتر فوتسال کشور در فصل ۹ ۷صعود خواهند کرد.

لازم بذکر است در پایان مسابقات دو تیم انتهای جدول در هر گروه جمعا چهار تیم به مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال کشور در فصل ۹۷سقوط خواهد نمود.

احنمال آغاز لیگ دسته اول با تاخیر

در جلسه امروز طبق گفته ی سلیمانی دبیر سازمان مقرر شد تا لیگ یک از اول مهر ماه آغاز گردد اما نمایندگان تیم های حاضر بر این موضوع تاکید کردند تا برگزاری این مسابقات بعد از ایام سوگواری محرم باشد.

مراسم قرعه کشی لیگ دسته اول نیز در مراسم امروز انجام گشت و تیم ها حریفان خود را شناختند:

گروه اول

۱-زاگرس خوزستان۲-سن ایج ساوه۳-دانش ورزش فریمان۴-استقلال نوین ماهشهر۵-پاس قوامین۶-سماء دزفول۷-اروند قزوین۸-نفت امید یه۹-شهرداری رشت۱۰-صالحین ورامین

گروه دوم

۱-بالان صنعت شیراز۲-رعد پدافند مشهد۳- ساکا پخش سقز۴- اهورا بهبهان۵-پیمان شاهرود۶-شاهد شیراز ۷-حاجی منصف قائمشهر (مقاومت ساری)۸-دانشگاه آزاد(شاهد تهران)۹-مبل کریمی۱۰-بهراد اردبیل / منبع : فوتسال کاسا