حمایت وزیر ورزش اسپانیا از جرارد پیکه

وزیر آموزش ، فرهنگ و ورزش اسپانیا به تمجید از جرارد پیکه، مدافع بارسلونا پس از انتقادات هواداران از مدافع کاتالان پرداخت. به گزارش مازند اسپرت:پیکه پس از حمایت از هوادارانی که به شعار اسپانیا اعتراض می‌کردند و همچنین کنایه هایش به رئال مادرید، با مخالفت و واکنش تند هواداران تیم ملی اسپانیا روبرو شد. […]

وزیر آموزش ، فرهنگ و ورزش اسپانیا به تمجید از جرارد پیکه، مدافع بارسلونا پس از انتقادات هواداران از مدافع کاتالان پرداخت.

به گزارش مازند اسپرت:پیکه پس از حمایت از هوادارانی که به شعار اسپانیا اعتراض می‌کردند و همچنین کنایه هایش به رئال مادرید، با مخالفت و واکنش تند هواداران تیم ملی اسپانیا روبرو شد. تا به حال، مربی و بازیکنان اسپانیا از هواداران خواسته اند که به سوت‌های اعتراضی پایان دهند و از پیکه حمایت کنند و حال، وزیر ورزش اسپانیا نیز از مدافع کاتالان حمایت کرد.

او گفت:” اتفاق خیلی بدی است. بازیکنی که پیراهن تیم ملی اسپانیا را با افتخار می‌پوشد، نباید با سوت‌های اعتراضی روبرو شود. نباید برای هیچکس به اعتراض سوت زد. باید با احترام و عشق با بازیکنان تیم ملی رفتار کرد. باید به آزادی بیان دیگران احترام گذاشت. همه باید بتوانند مخالفتشان را ابراز کنند ولی نباید نسبت به این موضوع تنفر نشان داد.همه باید به قهرمانان ملی احترام بگذارند. این احترام است و چیزیست که باید به فرزندانمان آموزش دهیم.”