افشارزاده: نباید می‌گذاشتند کرار تمرین کند

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران با انتقاد از حکم صادر شده علیه جاسم کرار گفت که حکم محرومیت او را باید ابتدای فصل اعلام می‌کردند.   به گزارش “مازنداسپرت” بهرام افشارزاده در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد قرار است کمک‌هایی از سوی وزارت ورزش به سرخابی‌های پایتخت شود، گفت: بنا شده با توجه […]

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران با انتقاد از حکم صادر شده علیه جاسم کرار گفت که حکم محرومیت او را باید ابتدای فصل اعلام می‌کردند.

 

به گزارش “مازنداسپرت” بهرام افشارزاده در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد قرار است کمک‌هایی از سوی وزارت ورزش به سرخابی‌های پایتخت شود، گفت: بنا شده با توجه به این که استقلال و پرسپولیس در اختیار وزارت ورزش قرار گرفته‌اند، کمکی از سوی ریاست جمهوری و از طریق سازمان برنامه و بودجه کشور به این دو باشگاه شود تا مشکلات‌شان تا حدی حل شود. مساعدت‌هایی صورت گرفته هر چند رقم این کمک هنوز اعلام نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا موافق انتشار رقم قراردادهای بازیکنانش بوده است یا نه، عنوان کرد: این کار را سازمان لیگ انجام داده و من ندیده‌ام هیچ جای دنیا چنین کاری صورت بگیرد. شاید این کار آنها روی روحیه بازیکنان اثر بگذارد ولی به هر حال مصلحتی را حتما دیده‌اند که این کار را کرده‌اند.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به سه جلسه محرومیت کرار چیست، عنوان کرد: ما حتما به این قضیه اعتراض می‌کنیم. این بازیکن سال گذشته محروم شده و بر اساس چه منطقی باید الان سه جلسه محروم شود. اصلا چرا اول فصل نگفتند که او سه جلسه محروم است. واقعا این اتفاقات جای تعجب دارد.

افشارزاده در پایان و در پاسخ به این سوال که حکم کمیته انضباطی باشگاه استقلال درباره جاسم کرار چه شد، گفت: نباید می‌گذاشتند دیروز این بازیکن با استقلال تمرین کند. امروز حتما تکلیفش مشخص می‌شود و حکمش را اعلام می‌کنیم.

 

منبع:ورزش۳